۱۲۳۰۶۴۶
۳۲۷
۳۲۷
پ

پرسپولیس: منشا خودش نیامد

این روزها بیشترین میزان خبر از باشگاه پرسپولیس را باید در فضای مجازی بخوانیم.

فرهیختگان: این روزها بیشترین میزان خبر از باشگاه پرسپولیس را باید در فضای مجازی بخوانیم. اخباری که برخی درست هستند و برخی هم از سوی باشگاه پرسپولیس یا یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخ‌ها تکذیب می‌شوند. البته همین اخبار و تحقق نیافتن برخی از آنها باعث شده تا جو عمومی نسبت به عملکرد رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بد شده و مطالب زیادی علیه او نوشته و منتشر شود. با توجه به منتفی شدن حضور کاسیانوی برزیلی در پرسپولیس آن هم به خاطر مصدومیتی که ناگهانی به وجود آمد حالا باید دید تیم نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برای رفع کمبودهای باقی‌مانده‌اش چه اقداماتی را انجام می‌دهد. روزنامه «فرهیختگان» نگاهی انداخته به اقدامات باقی‌مانده باشگاه پرسپولیس و البته موضوعاتی که این روزها مورد اعتراض سرمربی تیم قرار گرفته را هم پیگیری کرده که می‌توانید در ادامه از آنها مطلع شوید.

 مهاجم جدید از سری B برزیل می‌آید

هرچند مسئولان باشگاه پرسپولیس دیروز به «فرهیختگان» اعلام کردند با درخواست باشگاه برزیلی مهاجم موردنظر یحیی برای انتقال این بازیکن موافقت کرده اما بهتراست باز هم با احتیاط در مورد این خبر بنویسیم تا ماجرای کاسیانو تکرار نشود! گفته می‌شود این بازیکن برزیلی در سری B لیگ برزیل توپ می‌زند و رقم قراردادش هم در حدود 150 هزار دلار است و البته رقم رضایتنامه‌اش هم آنقدر بالا نیست. ایجینت ایرانی این بازیکن اعلام کرده می‌تواند بدون حواشی موجود اطراف کاسیانو این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد و به همین دلیل یحیی با این انتقال موافقت کرده است.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس ضمن پنهان نگه داشتن اسم خودش و باشگاهش اعلام کرد که به شکل رسمی از باشگاه این بازیکن خواسته تا شرایط انتقال این بازیکن را اعلام کند و آنها هم با ارسال ایمیل شرایط خود را اعلام کرده‌اند که همه شرایط موردپذیرش باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. قرار بوده دیروز نتیجه این انتقال از سوی باشگاه برزیلی مشخص شود. شاید الان که خواننده این مطلب هستید این موضوع نهایی شده باشد. البته باید منتظر باشیم تا باشگاه به شکل رسمی در این مورد اطلاع‌رسانی کند.

 گل‌محمدی اسم مهاجم دوم را نداده

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که یحیی گل‌محمدی فقط نام یک مهاجم که برزیلی است را برای جذب به باشگاه اعلام کرده و نام مهاجم دیگری را برای جذب به باشگاه نداده است. به نظر می‌رسد گل‌محمدی که کار سختی در انتخاب مهاجم داشته می‌خواهد فعلا تکلیف مهاجم موردنظر خودش را روشن کند و بعد به فکر انتخاب بعدی‌اش باشد. با این وجود باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند گل‌محمدی اسم دیاباته را برای جذب به باشگاه نداده و باشگاه فقط براساس درخواست سرمربی تیم اقدام به جذب بازیکن می‌کند.

 باشگاه پرسپولیس: منشا خودش نیامد

یحیی گل‌محمدی مصاحبه می‌کند و می‌گوید منشا را راحت از دست داده‌اند اما باشگاه پرسپولیس در این مورد نظر دیگری دارد. مسئولان باشگاه می‌گویند با منشا سریع وارد مذاکره شده و با او به توافقات مالی هم رسیده بودند. ظاهرا از او خواسته بودند در یک روز مشخص به باشگاه برود تا قراردادش امضا شود اما این بازیکن خودش به باشگاه نرفت و بعدا شنیدند که قراردادش را با مس تمدید کرده است. باشگاه موضوع معلق کردن نقل‌وانتقالات باشگاه توسط وزارت ورزش را کاملا رد می‌کند و می‌گوید منشا در روز عقد قرارداد به باشگاه نرفته است.

 رقم پیشنهادی به اسدی مثل فصل قبل؟

رضا اسدی خیلی منتظر ماند تا با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود اما وقتی هم این اتفاق افتاد مذاکرات خوب پیش نرفت و این بازیکن از جمع سرخ‌های پایتخت جدا شد و البته باشگاه پرسپولیس هم سریعا در سایت رسمی خود از او تشکر کرد تا جدایی این بازیکن قطعی شود! اسدی هم بعد از چند روز قراردادش را با تراکتور امضا کرد و به تیم سابقش برگشت. اما گفته شد که پیشنهاد مالی پرسپولیس به این بازیکن بسیارکم بوده است اما حالا باشگاه پرسپولیس می‌گوید که رقم پیشنهادی به این بازیکن همان رقم فصل قبل بوده و این بازیکن درخواست رقم بالاتر داشته است. وقتی می‌گوییم رقم بازیکن در فصل جدید قاعدتا باید بالاتر از فصل قبل باشد باشگاه تاکید می‌کند که پیشنهاد ارائه‌شده براساس شرایط فنی بازیکن در فصل قبل بوده است.

تمیروف معطل یارگیری پرسپولیس

شیرزاد تمیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس هنوز نمی‌داند حضورش در پرسپولیس برای فصل بعد ادامه دارد یا نه. در این میان با منتفی شدن انتقال کاسیانو و مذاکره باشگاه پرسپولیس با یک برزیلی دیگر شانس ماندن او در پرسپولیس بیشتر شده است. اما باید دید اگر پرسپولیس موفق به جذب این برزیلی شود باز هم برای جذب بازیکن خارجی دیگر اقدام می‌کند یا نه. اگر این اتفاق نیفتد می‌توان نام تمیروف را در کنار سایر مهاجمان پرسپولیس در این فصل قرار داد. تمیروف این روزها منتظر است تا ببیند باشگاه در جذب مهاجم چطور عمل می‌کند.

 بند قرارداد سرلک تایید نشد

از باشگاه پرسپولیس در مورد وجود بندی در قرارداد میلاد سرلک سوال کردیم. بندی که به این بازیکن اجازه می‌دهد در نیم‌فصل و با داشتن پیشنهاد خارجی از جمع سرخپوشان جدا شود. باشگاه پرسپولیس تاکید کرد چنین بندی وجود ندارد و سرلک تا پایان فصل در خدمت پرسپولیس و هوادارانش خواهد بود. حال باید ببینیم خود سرلک در مورد این بند قرارداد چه می‌گوید و البته در نیم‌فصل آیا اتفاقی می‌افتد یا نه!

 پرسپولیس به دنبال رفع نواقص مجوز حرفه‌ای

گفته می‌شود به احتمال زیاد سرخابی‌های پایتخت بار دیگر از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد. وقتی این موضوع را از باشگاه پرسپولیس پیگیری کردیم با این پاسخ مواجه شدیم که باشگاه در مرحله ارسال مدارک و رفع نقص‌هاست و یکی از دلایل تسویه‌حساب مالی با طلبکاران همین است. مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید کردند با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دائم در تماس هستند و این بار با دقت بیشتری برای رفع نواقص اقدام می‌کنند.

 پرسپولیس بعد از یک ‌ماه خرید کرد

تلاش‌های پرسپولیس برای جذب یک هافبک دفاعی بالاخره نتیجه داد و دیروز سینا اسدبیگی، پس از تایید یحیی گل‌محمدی و مذاکره و‌ توافق باشگاه پرسپولیس با وی، برای سه‌سال پیراهن سرخ‌پوشان را بر تن خواهد کرد. او در نشست با رضا درویش قرار‌داد خود را امضا کرد تا بعد از گذشت بیش از یک‌ماه پرسپولیس از یک خرید جدید رونمایی کند. اسدبیگی سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن، پیکان و هوادار را در کارنامه دارد و برخلاف شایعات معاوضه نشده و با فسخ قرارداد پرسپولیسی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج