۱۲۳۱۹۳۰
۳۵۹
۳۵۹
پ

سرنوشت هالک فوتوشاپی در انتظار فوتبال ملی

چندی پیش، مهدی طارمی در گفت و گو با عادل فردوسی پور گفت که الان در گروهمان چهارم هستیم. اگر میخواهیم رتبه بهتری داشته باشیم باید کاری بکنیم.

خبرآنلاین: چندی پیش، مهدی طارمی در گفت و گو با عادل فردوسی پور گفت که الان در گروهمان چهارم هستیم. اگر میخواهیم رتبه بهتری داشته باشیم باید کاری بکنیم.

در آستانه سه ماه مانده به برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، فدراسیون پرحاشیه فوتبال بدون رییس، سرمربی تیم ملی بدون امنیت شغلی، تیم ملی بدون برنامه و مسابقات دوستانه جهت آمادگی و مهمتر از همه وجود چنددستگی در این تیم است.

با درنظرداشت همه این موارد، می توانیم با طارمی هم نظر باشیم که بهترین رتبه ای که در قطر نصیب مان می شود، پله چهارم است. پیش از این هم نوشته بودم که هیچ سهمی برای وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در موفقیت های تیم ملی قائل نیستم.

هر افتخاری که فوتبال ایران به مردم کشورمان هدیه داد، به خاطر نبوغ و سختکوشی جوانان ایرانی بود. وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال در آستانه مهمترین رقابت های جهانی، موید این ادعاست که فوتبال کشور بی صاحب است.

اوضاع این ورزش پرطرفدار، آنقدر سخیف و آلوده شد، که نامدارانی چون علی دایی دیگر حاضر نیستند در این معرکه ورود کنند. حالا دیگر هچکس نمی گوید که ورزش از سیاست جداست، بلکه بلعکس ورزش هم به بخشی از سیاست های بین المللی دامن می زند، که اگر غیر از این بود، فدراسیون فوتبال کانادا بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان را لغو نمی کرد.

با توجه به حضور تیم های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در گروه ایران و سابقه نزاع های سیاسی این دو کشور با تهران، چه دست های پشت پرده ای می خواهد شاهد خودزنی فوتبال ملی در صحنه جام جهانی باشد؟

هنگامی که با بهترین نسل در تیم های همگروه ایران در قطر روبرو هستیم، اینهمه آشفتگی پیرامون تیم ملی که حاصل بی برنامگی است، منشا چه تفکراتی در کشور است.؟

آنچه مسلم است اینکه همه این ناهنجاری ها را نمی توان در مدت زمان باقیمانده تا بازیهای جام جهانی قطر برطرف کرد، پس باید منتظر یک آبرو ریزی دیگر به سبک هالک فتوشاپی ، برای فوتبال ملی باشیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج