۱۲۳۱۹۳۸
۱۰۰۸
۱۰۰۸
پ

خداحافظی زودهنگام پرسپولیس با رکورددار لیگ!

بازیکن پرسپولیس درب خروج را خیلی سریع برای خودش باز کرد.

همشهری‌آنلاین: شرزود تمیروف در مورد خودش دچار سوءتفاهم شده است. او که یک سهمیه از ۴ سهمیه خارجی پرسپولیس را اشغال کرده در طول فصل گذشته هیچ بهره خاصی برای سرخپوشان نداشت اما حالا در مقابل اعتراض هواداران این تیم، اقدام به قهر و خداحافظی مجازی کرده است!

این مهاجم روز نهم اسفندماه سال گذشته به پرسپولیس پیوست، یعنی زمانی که فقط ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ باقی مانده بود. یحیی گل‌محمدی بسیار بیشتر از لیاقت تمیروف به او میدان داد و شرزود در ۱۰ بازی باقیمانده ۷ بار در ترکیب اصلی و ۲ بار به‌عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت. حاصل ۶۴۷ دقیقه بازی او در ترکیب پرسپولیس، یک گل و صفر پاس گل بود که برای یک مهاجم آمار عجیبی است.

نکته دیگری که در بازی‌های او فراوان به چشم می‌آمد، علاقه‌اش به شوتزنی در هر شرایط و از تمامی نقاط زمین بود. این بازیکن اهل ازبکستان آمار ۴.۷ شوت در هر ۹۰ دقیقه را به جا گذاشت که او را به شوتزن‌ترین بازیکن لیگ و یکی از رکوردداران لیگ تبدیل کرد. جالب اینکه فقط یک‌چهارم شوت‌های شرزود داخل چارچوب بودند و از این همه فقط یک شوت او درون دروازه حریفان قرار گرفت. تمیروف براساس نمرات متریکا رتبه ۲۴ را در میان تمامی بازیکنان پرسپولیس داشته و فقط یکی دو بازیکن از او پایین‌تر بوده‌اند.

با توجه به اینکه پرسپولیس یک سهمیه آسیایی خودش را به وحدت هانانوف اختصاص داده، تمیروف یکی از ۳ سهمیه بازیکن غیرآسیایی را اشغال کرده و از این جهت نیز هزینه زیادی برای پرسپولیسی‌ها داشته است. درصورت ورود مهاجم خارجی جدیدی که پرسپولیسی‌ها از چند هفته قبل منتظر او بوده‌اند، تمیروف از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد. البته با این اتفاقی که رخ داد شاید خداحافظی تمیروف جلوتر هم بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج