۱۲۳۲۸۶۶
۱۱۴۰
۱۱۴۰
پ

افشاگری یک مدیر علیه ادعای حمید استیلی

ادعای مدیر تیم ملی که در تقبیح به بیانیه مشترک ملی پوشان گفته بود بازیکنان تیم ملی ۹۸ که محبوب مردم هستند، هرگز در کارهای مدیریتی دخالت نمی کردند، با واکنش شدید مدیر اسبق فدراسیون فوتبال همراه شد

طرفداری: در پی مصاحبه های انتقاد آمیز یکی دو نماینده مجلس برخی بازیکنان تیم ملی در بیانیه ای مشترک از این نمایندگان خواستند به جای دخالت در امور فوتبال به رفع مشکلات مردم بپردازند و انتخاب رئیس فدراسیون را به مجمع واگذار کنند. این ملی پوشان با اشاره به نتایج خوبی که تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ کسب کرد، نشان دادند همچنان راضی به همکاری با دراگان اسکوچیچ نیستند و منتظرند تیم ملی با یک کادر فنی تقویت شده به جام جهانی ۲۰۲۲ دوحه برود.

بیانیه مشترک ملی‌پوشان واکنش تند حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال و حمید استیلی، مدیر تیم ملی را در پی داشت. کامرانی فر بازیکنان تیم ملی را تهدید به برخورد جدی کرد و حمید استیلی نیز مدعی شد ملی پوشان نباید در کارهای مدیریتی و فنی دخالت کنند. او ادعا کرد بازیکنان فعلی تیم ملی باید از بازیکنان نسل تیم ملی ۹۸ یاد بگیرند.

حمید استیلی مدعی شد نسل ۹۸ هرگز در کارهای مدیریتی و فنی دخالت نمی کردند اما این ادعای حمید استیلی واکنش یکی از مدیران اسبق فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. این مدیر قدیمی فوتبال که تمایل نداشت نامش فاش شود، مدعی شد: ادعای حمید استیلی صحت ندارد و خودش بهتر از همه می داند که بازیکنان نسل ۹۸ باعث برکناری محمد مایلی‌کهن در دوحه شدند.

این مدیر اسبق فدراسیون فوتبال گفت: حمید استیلی که می گوید بچه های تیم ملی ۹۸ هیچ دخالتی در کارهای مدیریتی نمی کردند، حتما یادش رفته بعد از شکست تیم ملی مقابل قطر در دوحه چه کسانی به اتاق سرپرست کاروان تیم ملی رفتند و اعلام کردند اگر محمد مایلی کهن همچنان سرمربی تیم ملی بماند، در تمرینات کتک کاری می شود. اگر حمید استیلی حافظه اش ضعیف است، من به او یادآوری می کنم بازیکنی که آن زمان در آلمان بازی می کرد و همین چند روز پیش علیه مهدی طارمی و سایر ملی‌پوشان بابت انتقاد از دراگان اسکوچیچ موضع گرفته بود، آن شب برای رئیس وقت فدراسیون فوتبال پیغام فرستاد محمد مایلی کهن چیزی بلد نیست و او و کادرفنی اش فقط در تمرینات با ما شوت از راه دور و والیبال تمرین می‌کنند و ماندن آنها نتیجه‌ای جز نابودی تیم ملی ندارد. آن بازیکن تاکید می‌کرد اگر مایلی کهن سرمربی تیم ملی بماند دیگر حاضر نیست بوندسلیگا را رها کند و برای بازی در تیم ملی به ایران بیاید.

این مدیر اسبق فدراسیون ادامه داد: وقتی تیم ملی در دوحه قطر باخت، چند بازیکن تیم ملی در اتاق سرپرست کاروان جمع شدند و خواهان برکناری سرمربی تیم ملی بودند. آنها می‌گفتند دیگر حاضر به همکاری با مایلی‌کهن نیستند و آن قدر اصرار کردند که داریوش مصطفوی منتظر تایید رئیس وقت سازمان تربیت بدنی نماند و حکم به اخراج سرمربی تیم ملی داد، حالا تعجب می کنم که یکی از کسانی که آن شب در دوحه حضور داشت می‌گوید نسل ۹۸ در کارهای مدیریتی دخالت نمی کردند.

یعنی آن شب من بودم که به سرپرست کاروان گفتم اگر مایلی‌کهن بماند ما بیچاره ایم؟ البته من قصد سرزنش کردن آن نسل را ندارم آن بچه ها واقعاً برای سربلندی تیم ملی از جان مایه گذاشتند و دلیل محبوبیتشان هم همین است که مردم دیدند آنها چگونه با غیرت و تعصب بازی می کردند اما همانطور که آنها حق داشتند به عنوان صاحبان اصلی پیراهن تیم ملی و سربازان تیم ملی درباره این تیم نظر بدهند، بازیکنان فعلی تیم ملی هم حق دارند نظرشان را درباره تیم ملی بگویند. صاحب اصلی پیراهن تیم ملی بازیکنانی هستند که این پیراهن را می پوشند. هیچ کس هم بیشتر از خود آنها از شرایط تیم ملی خبر ندارد و هیچ کس نمی تواند ادعا کند بیشتر از آنها دلش برای تیم ملی می سوزد. به جای آن که این بچه‌ها را تهدید کنیم، باید حرفشان را بشنویم.

این چهره با تجربه فوتبال ایران در پایان گفت: من هم امروز اخباری شنیدم که واقعا جای تاسف دارد، شایعه شده ‌عده ای با خانواده های بازیکنان تیم ملی تماس گرفتند و آنها را تهدید کردند. اگر چنین چیزی باشد میرشاد ماجدی حتماً باید با کسانی که دست به چنین کاری زدند. برخورد کند ماجدی همچنین باید به حمید استیلی و حسن کامرانی‌فر تذکر جدی بدهد که مراقب نحوه حرف زدن شان درباره بازیکنان تیم ملی باشند.

چند ماه دیگر در جام جهانی همین بازیکنان باید برای ایران بازی کنند و ما نمی توانیم مثل دیکتاتورها بالای سر آنها باشیم و بعد انتظار داشته باشیم آنها بهترین کیفیت شان را به نمایش بگذارند. مشکلات تیم ملی باید درون خانواده حل شود، اگر از نظر مسئولان فدراسیون کار ملی‌پوشان زشت است که در فضای مجازی درباره تیم ملی حرف می زنند، کار آنها به مراتب زشت تر و خجالت آور تر است که در رسانه ها جواب بازیکن تیم ملی را می دهند. آنها می‌توانند تلفن را بردارند و با بازیکن تیم ملی حرف بزنند. مدیری که درباره بازیکن تیم ملی در رسانه ها حرف می زند، هیچ چیزی از اصول مدیریت نمی‌فهمد و حضورش در فوتبال خطرناک است. میرشاد ماجدی که خودش فوتبالیست بوده، باید جلوی این رفتارهای کودکانه را بگیرد. صرف نظر از مسائل روحی روانی در فوتبال، تهدید کردن جرم است و کسی حق ندارد ملی‌پوش این مملکت را به دلیل یک بیانیه تهدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج