۱۲۳۳۹۱۴
۲۷۷
۲۷۷
پ

تایسون: سریال مایک، داستان زندگی مرا دزدیده است

مایک تایسون بار دیگر نسبت به سریال جدید شبکه Hulu درباره زندگیش ابراز انزجار کرد.

روزیاتو: مایک تایسون بار دیگر نسبت به سریال جدید شبکه Hulu درباره زندگیش ابراز انزجار کرد. این بوکسور سنگین وزن سابق، سریال «مایک» را نمی پسندد و مدعی است که این شبکه داستان زندگی او را دزدیده است.

تایسون روز شنبه شکایت خود را از Hulu و این سریال از طریق اینستاگرام خود اعلام کرد و دو پست را با لحنی تند علیه این پلتفرم به اشتراک گذاشت. او در پست اول از دانا وایت، رئیس سابق سازمان هنرهای رزمی ترکیبی ستایش می کند. تایسون ادعا می‌کند که Hulu تلاش کرد برای تبلیغ «مایک» به وایت و احتمالاً UFC پول بدهد، اما وایت به خاطر احترام به دوستیشان نپذیرفت.

تایسون: سریال مایک، داستان زندگی مرا دزدیده است

تایسون می‌نویسد: «Hulu تلاش کرد تا میلیون‌ها دلار به برادرم دانا وایت بپردازد، بدون اینکه به من یک دلار پیشنهاد دهد تا داستان زندگی من را به دست بیاورد. وایت این پیشنهاد را رد کرد چون برای دوستی و رفتار محترمانه با مردم ارزش قائل است. من هرگز آنچه را که او برای من انجام داد را فراموش نمی کنم، همانطور آنچه Hulu از من دزدید را هرگز فراموش نخواهم کرد.»

تایسون: سریال مایک، داستان زندگی مرا دزدیده است

اندکی بعد، تایسون پست دومی را در انتقاد از Hulu به اشتراک گذاشت: «اجازه ندهید Hulu شما را گول بزند. من از داستان آنها در مورد زندگیم حمایت نمی کنم. آنها داستان زندگی مرا دزدیدند و پولی به من ندادند. برای مدیران Hulu من فقط کسی هستم که می توانند در حراج بفروشند.»

این اولین بار نیست که تایسون از تولید این سریال انتقاد می کند. در فوریه ۲۰۲۱، تایسون مدت کوتاهی پس از اینکه ساخت این سریال توسط Hulu تایید شد، مخالفت خود را اعلام کرد. تایسون در آن زمان در بیانیه‌ای گفت: «این اعلامیه ای درباره نابرابری‌های اجتماعی در کشور ماست و نمونه بارزش این است که چگونه طمع کمپانی Hulu منجر به سوءاستفاده فرهنگی از داستان زندگی تایسون شد.»

تایسون: سریال مایک، داستان زندگی مرا دزدیده است

«مایک» با بازی تروانته رودز در نقش تایسون، زندگی این ورزشکار معروف را از دوران نوجوانی تا حضور برجسته‌اش به‌عنوان یک بوکسور حرفه‌ای و مجموعه‌ای از رسوایی‌هایی که پس از بازنشستگی اش به بار آورد، دنبال می‌کند.

پس از اینکه مقدمات ساخت «مایک» آغاز شد، مایک تایسون به‌ عنوان تهیه‌کننده اجرایی یک سریال دیگر درباره زندگی‌اش قرارداد امضا کرد که در آن جیمی فاکس نقش او را بازی می کرد. اما در نهایت، در ماه های اخیر تولید آن متوقف شد و به پخش نرسید.

استیون راجرز، فیلمنامه نویس فیلم «من، تونیا»، خالق سریال «مایک» و تهیه‌کننده اجرایی «مایک» است. Hulu دو قسمت اول از هشت قسمت فصل اول این سریال را در ۲۵ آگوست پخش خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج