۱۲۳۴۲۱۷
۶۸۶
۶۸۶
پ

پایان یک ابهام بزرگ؛ کاپیتان تیم ملی مشخص شد

بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان کاپیتان تیم ملی والیبال ایران مشخص شد.

ورزش سه: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ از دوشنبه دهم مرداد در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است.

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲، امروز (پنج‌شنبه، ۲۰ مرداد) در آخرین روز تمرین این تیم در تهران با موافقت بهروز عطایی سرمربی تیم ملی و در راستای احترام به کسوت و سن‌وسال، عنوان کاپیتانی تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را به سید محمد موسوی اهدا کرد که این موضوع مورد تشویق و تقدیر ملی‌پوشان و کادر فنی قرار گرفت.

پایان یک ابهام بزرگ؛ کاپیتان تیم ملی مشخص شد

 

میلاد عبادی پور در رقابت‌های لیگ ملت ها وظیفه کاپیتانی تیم ملی والیبال ایران را برعهده داشت و اتفاقاً خیلی خوب از پس این موضوع برآمد. میلاد به خوبی در لحظات حساس مسابقات تیم جوان ایران را کنترل کرد و نشان داد که در این سالها تجربیات گرانبها و فوق العاده ای کسب کرده است.

با این حال همانطور که پیش بینی می شد بعد از پایان لیگ ملت ها و برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان سید محمد موسوی به تیم ملی بازگشت و حالا هم امروز مشخص شد که وظیفه کاپیتانی تیم ملی در تورنمنت پیش رو بر عهده این ستاره با تجربه والیبال ایران قرار داده شده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که بهروز عطایی چندی پیش اعلام کرده بود که احتمالا میلاد عبادی پور به عنوان کاپیتان تیم ملی باقی خواهد ماند اما در نهایت تصمیم بر این شد که سید محمد موسوی این وظیفه را در مسابقات قهرمانی جهان بر عهده بگیرد.

ملی‌پوشان کشورمان بامداد یکشنبه 23 مردادماه تهران را ترک می‌کنند تا در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان 2022 حاضر شوند. شاگردان بهروز عطایی پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی جهان در جام واگنر لهستان (27 تا 29 مرداد) حضور پیدا می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج