۱۲۳۴۵۹۳
۸۷۶
۸۷۶
پ

شایعه عجیب در خصوص مازاد بودن ستاره استقلال

طی روزهای گذشته برخی اخبار منتشر شده حکایت از آن داشتند که کاوه رضایی با استقلال تمرین نمی‌کند.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال درحالی شب گذشته در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که در این دیدار سجاد شهباززاده به‌عنوان مهاجم اصلی تیمش را همراهی کرد تا نشان دهد در میان خیل مهاجمان آبی‌پوش، بیشتر از سایرین نظر سرمربی این تیم یعنی ساپینتوی پرتغالی را جلب کرده است. در این بین و با اضافه‌شدن کاوه رضایی به‌عنوان یکی از آخرین مهاجمان اضافه‌شده به استقلال، برخی انتقادها مبنی‌بر این امر که ترافیک زیاد ایجادشده در خطر حمله آبی‌ها می‌تواند تبعات زیادی را در پی داشته باشد، شدت گرفت تا جایی که حتی این گمانه‌زنی هم تقویت شد که احتمالا از بین پنج مهاجم فعلی این تیم و به‌خصوص از بین رمضانی، مطهری و رضایی در روزهای آینده یک نفر به‌طور حتم از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد. ساپینتو اما در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاکید کرد برای موفقیت به همه بازیکنانش ازجمله این تعداد مهاجم نیاز دارد.

طی روزهای گذشته برخی اخبار منتشرشده حکایت از آن داشتند که کاوه رضایی با استقلال تمرین نمی‌کند بنابراین این بازیکن در فهرست مازاد ساپینتو قرار گرفته و جمع آبی‌ها را ترک می‌کند، این درحالی است که طبق پیگیری‌ها اگرچه خبر تمرین‌نکردن رضایی تا تمرین قبل از بازی با سپاهان صحت دارد اما این موضوع ربطی به عملکرد فنی وی پیدا نمی‌کند و فقط مشکل جسمانی باعث شده این مهاجم بلندقد و خوش‌استایل چند روزی را با توصیه پزشکان و مجوز ساپینتو با آبی‌ها تمرین نکند.

درواقع از آنجایی که رضایی دیرتر از سایرین به تمرینات استقلال محلق شده، فشار تمرینات باعث‌شده بدن وی تحلیل رفته و در بازگشت به تهران این بازیکن از نظر جسمانی با مشکلاتی مواجه شود که باعث می‌شود  با تصمیم ساپینتو او دو، سه‌روزی را استراحت کرده و با لباس شخصی در تمرین حاضر شود. نکته قابل‌توجه اینکه البته هنوز کارهای نهایی جهت عقد قرارداد نهایی با کاوه رضایی انجام نشده؛ چراکه برخی نامه‌نگاری‌ها و کارهای اداری در این خصوص باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج