۱۲۳۴۶۸۴
۵۸۰
۵۸۰
پ

داور چهارم از دست ساپینتو ذله شد!

ساپینتو در نخستین دیدار فصل و در کنار زمین، پر شور و با حرارت و البته بسیار معترض نشان داد.

ورزش سه: تجربه نخستین حضور ساپینتو روی نیمکت استقلال، برای او خوش یمن نبود. سرمربی پرتغالی در همان هفته اول به مصاف تیم پرمهره سپاهان رفت و با ۲ گل نتیجه را واگذار گرد تا رکورد یک فصل شکست ناپذیری آبی ها بالاخره شکسته شود.

نکته شاخص این دیدار در کنار زمین، اعتراض های ساپینتو به تصمیمات تیم داوری بود. اولین اعتراض جدی او به لحظه برخورد توپ به بدن فرشاد احمدزاده برمیگردد. جایی که ارسال رضا میرزایی به روی دروازه به بازیکن سپاهان خورد و سرمربی استقلال اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

او در کنار زمین بارها به یاسر همرنگ داور چهارم معترض بود و معتقد بود که سوت های بیژن حیدری به ضرر تیمش است. دیگر صحنه ای که ساپینتو روی آن معترض بود، بر هم خوردن تعادل رشید مظاهری پشت محوطه جریمه بود که قاضی میدان خطای سلمانی را اعلام کرد ولی ساپینتو معتقد بود که بازیکن تیمش مرتکب خطایی نشده است.

همرنگ که به عنوان داور چهارم در کنار زمین روز فعالی را سپری کرد، با هر اعتراض ساپینتو مجبور بود که برای آرام کردن سرمربی استقلال به سمت نیمکت آبی ها رفته و از او بخواهد که آرامشش را حفظ کند.

در دقایق پایانی نیز که آرمان رمضانی درون محوطه جریمه تعادلش را از دست داد، اعتراضات ساپینتو شدت یافت و او باز هم معتقد بود که یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام نشده است. مسئله ای که توسط بسیاری از کارشناسان داوری نیز تأیید شد تا این بار اعتراض سرمربی پرتغالی به حق باشد و داور چهارم باز هم برای حفظ آرامش در کنار زمین، مجبور به تذکر شود.

ساپینتو در پایان بازی نیز وارد زمین مسابقه شد و با اعتراض به بیژن حیدری، نسبت به تصمیمات داور مسابقه معترض بود که قاضی میدان نیز سعی کرد با به زبان آوردن برخی جملات، سرمربی پرتغالی را به آرامش دعوت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج