۱۲۳۴۷۵۳
۸۳۴
۸۳۴
پ

قایدی صدر را از پرسپولیس پس گرفت

با پیوستن مهدی قایدی به استقلال، یک بار دیگر آبی‌های پایتخت به‌عنوان با ارزش‌ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شدند.

ورزش سه: با پیوستن مهدی قایدی به استقلال، یک بار دیگر آبی‌های پایتخت به‌عنوان با ارزش‌ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شدند.

پس از هفته‌ها کش و قوس، سرانجام پرسپولیس توانست با مهاجم مورد نظر خود به توافق رسیده و قرارداد با این بازیکن به امضا رسید. یورگن لوکادیا که سابقه حضور در تیم‌های آیندهوون، بوخوم و برایتون را در کارنامه دارد، فصل آینده را در فوتبال ایران توپ خواهد زد.

او در فصل ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ موفق شد ۱۱ مرتبه برای آیندهوون گلزنی کرده و ۸ بار نیز پاس گل بدهد. همین مسئله سبب شد تا ارزش این بازیکن در سایت ترنسفر مارکت به عدد ۱۶.۵ میلیون یورو برسد و پس از آن بود که سیر نزولی لوکادیا هم در امر گلزنی و هم ارزش گذاری در سایت مربوطه آغاز شود.

این بازیکن که در این فصل برای تیم گل محمدی به میدان خواهد رفت، در حال حاضر ۲.۲ میلیون یورو ارزش گذاری شده و روز گذشته قرارداد او به‌صورت رسمی از سوی سرخ‌پوشان اعلام گردید و همین مسئله سبب شد تا ارزش کلی تیم فوتبال پرسپولیس به ۱۵.۲۵ میلیون یورو برسد.

قایدی صدر را از پرسپولیس پس گرفت

تا قبل از صبح دیروز استقلال با 15 میلیون یورو با ارزش‌ترین تیم رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رفت اما با جذب لوکادیا، بازیکن پرسپولیس در مجموع 250 هزار یورو با ارزش‌تر از آبی‌ها بودند و همین مسئله سبب شد تا سرخ‌پوشان به ارزشمندترین تیم لیگ تبدیل شوند.

اما این رکورد تنها چند ساعت در اختیار پرسپولیسی‌ها بود چرا که ظهر دیروز روند انتقال مهدی قایدی به استقلال نهایی شد و این وینگر بوشهری که 1.2 میلیون یورو قیمت گذاری شده، توانست ارزش کلی آبی‌پوشان را به عدد 16.2 میلیون یورو برساند تا استقلال یک‌بار دیگر به ارزشمندترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.

البته لوکادیا همچنان با 2.2 میلیون یورو با ارزش‌ترین بازیکن لیگ برتر است و پس از او، امید نورافکن و مهدی قایدی با 1.2 میلیون یورو در رده بعدی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج