اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۴۸۲۰
۱۲۶۳۶
۱۲۶۳۶
پ

کتک خوردن هالک ایرانی از مردم؟

برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است.

فرارو: برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است.

سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی پس از شکست تحقیر آمیز در برابر جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی، با واکنش‌های تند و گسترده کاربران فضای مجازی روبرو شد. واکنش‌هایی که همچنان ادامه دارد و منجر به بروز شایعات تازه‌ای هم شده است.
 
 در این رابطه برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است.

کتک خوردن هالک ایرانی از مردم؟

 
 
در این ویدیو که سجاد غریبی، پس از شکست در برابر گوریل قزاقستانی در سرویس بهداشتی محل برگزار مسابقات ضبط کرده، نشان می‌دهد که بدن اش کبود و زخم شده است. کبودی‌ها و زخم‌هایی ک او در حین مسابقه با جومانوف آلمات باخیتوویچ برداشت. او همچین در این ویدیو ادعا می‌کند که دنده اش شکسته است و حال جسمی اش خوب نیست.
 
همین ویدیو کافی بود که برخی رسانه‌ها و سایت‌های داخل براساس آن شایعه کتک خوردن اش از سوی افراد ناشناس را مطرح کنند. اما این شایعه منجر به واکنشی از سوی سجاد غریبی نشد.
 
جالب است بدانید که سجاد غریبی به توصیه اطرافیان اش، عنوان هالک ایرانی را از صفحه اینستاگرام اش پاک کرد. علاوه بر این ا ویدیو‌های جنجالی چند ماه اخیر که رجزخوانی برای مارتین فورد و جومانوف آلمات باخیتوویچ قزاقستانی بود را هم از صفحه اش حذف کرد.
 
اکنون او صفحه اینستاگرام اش را هم از حالت عمومی خارج کرده است و به نظر می‌رسد که غریبی این اقدام را برای کاهش انتقاد‌ها و حمله‌ها انجام داده باشد.
 
کتک خوردن هالک ایرانی از مردم؟
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج