۱۲۳۴۹۲۷
۲۵۶
۲۵۶
پ

اتحاد سرخابی‌ها برای رسیدن به حق تاریخی

پرسپولیس و استقلال مصمم‌تر از همیشه حق‌شان را می‌خواهند

خبرآنلاین: یک روز پس از اعتراض رسمی استقلال به تخلف صدا و سیما در پخش بی مجوز تولیدات محتوایی برند استقلال، قرمزهای پایتخت یک گام از آبی ها فراتر رفتند و حضور در کنفرانس خبری را به دلیل وجود دوربین های تلویزیون تحریم کردند.

استقلال و پرسپولیس می گویند اگرچه به دلیل صراحت قانون اساسی پخش زنده بازی ها باید در اختیار تلویزیون باشد اما این رسانه ملزم به پرداخت حقوق معنوی آنهاست. با ورود تیم ها به بورس ، درآمدزایی باشگاه ها از پخش تلویزیونی دیگر حالا یکی از حقوق چند ده میلیون نفری است که سهام دو تیم را خریداری کرده یا می کنند و در کنار این حق عمومی، الزامات قانونی فوتبال آسیا و فیفا هم مزید علت می شود تا تلویزیون ناچار به پرداخت حقوق این دو تیم باشد. تلویزیونی که غیر از پخش زنده مصاحبه رایگان با بازیکنان و محتواهای دیگر را حق خود می دانند.

روز گذشته و پس از اعتراض استقلالی ها ، میثاقی و محمدرضا احمدی ادعا کردند تلویزیون حق پخش را پرداخته اما آنچه آنها اشاره دارند بر اساس توافقی است که تلویزیون با وزارت ورزش داشته و برای یک سال مبلغ ۵۰ میلیارد تومان باید بپردازد که از این ۵۰ میلیارد تومان فقط ۱۵ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال می رسد که باید میان تمام تیم ها تقسیم شود!

این درحالی است که درآمد آگهی های هر یک از بازی های این دو تیم غیر از درآمدهای حاصل از پر کردن آنتن با هواداران پر تعداد، عددهای چند ده میلیاردی برای هر یک از بازی هاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج