۱۲۳۵۴۹۷
۸۲۶
۸۲۶
پ

کنایه درویش به یحیی در خصوص جذب مهاجم دوم

مدیرعامل پرسپولیس به حاشیه‌های نقل و انتقالاتی سرخ‌ها در هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.

همشهری‌آنلاین: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر درخصوص خریدهای جدید این باشگاه خاطرنشان کرد: بازیکنانی که جذب کردیم پیشنهادهای دیگری داشتند ولی فضا را برای حضور آنها در پرسپولیس باز کردیم. ما توانستیم بهترین‌های ایران را جذب کنیم. هجمه‌ای که در وقفه‌ نقل‌وانتقالات‌ داشتیم از سوی دلالان بود.

درویش با اشاره به نقش مخرب دلالان درخصوص جذب کاسیانو بیان کرد: آن‌بازیکن در «زعفرانیه» خانه می‌خواست؛ چه کسی این محل را به او گفته بود!؟ همچنین او گفته‌بود باید ۱۰۰ هزار دلار به ایجنتم بدهید؛ ضمن اینکه بعدا گفت مصدوم هم هست!

وی با اشاره به جذب لوکادیا اضافه کرد: لوکادیا را لای«زر ورق» به پرسپولیس آوردیم چون دلال‌ها دربه‌در دنبال شماره‌اش بودند. می‌خواستند شماره لوکادیا را از جهانبخش بگیرند! فقط ۳ نفر در باشگاه از جذب‌ او مطلع‌بودند. فکر نمی‌کنم تا به حال‌بازیکنی با این روزمه‌ به‌ فوتبال ما آمده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یورگن لوکادیا گرانترین بازیکن لیگ برتر ایران است، گفت: من بعید می‌دانم گرانترین باشد. شنیدیم بازیکنان دیگر تیم‌ها چقدر هستند. البته بهترین بازیکنی است که در این ۳۰ سال به ایران آمده و مستقیم از بوندس‌لیگا آمده و به دورتموند و بایرن مونیخ و آرسنال گل زده؛ به تیم‌هایی گل زده که نامدارهای دنیا هستند. ایشان در همه رده‌های هلند بازی کرده و سخت است که در آنجا بخواهی بازی کنی.

او درباره جذب این بازیکن اظهار کرد: ما خواستیم به هواداران بگوییم اگر اسیر شعارهای دلالی نشوید و به خادمین خودتان اعتماد کنید، بازیکنی که شایسته پرسپولیس است؛ جذب خواهیم کرد. در بازار دلالی، بازیکن خارجی فراوان است و آن‌قدر هم خوششان می‌آید و می‌گویند که یک بار در خانه خودشان گل زد. من از روزی که این توفیق را پیدا کردم که در پرسپولیس باشم، به خاطر شهرت و محبوبیت، بازیکن جذب نکردم. فحش خوردم اما نگذاشتم پول مردم برای خوش خدمتی من به تاراج برود. اگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار با آن بازیکن (کاسیانو) قرارداد می‌بستم مجسمه من را می‌ساختند.

درویش راجع به اعتراض هواداران پرسپولیس  از مهاجمان فعلی سرخ‌ها عذرخواهی کرد و گفت: به هواداران توضیح می‌دهم؛ قبول می‌کنند و می‌گویم پس چرا تجمع کردید؟ می‌گویم همین مهاجمان سابق توانستند پرسپولیس را تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر کنند و واقعا هم همینطور است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم بعدی هم جذب خواهد شد کنایه ای هم به یحیی زد و عنوان کرد: اگر لازم داشته باشند؛ می‌گیریم اما فعلا نمی‌خواهم. ما چندین بازیکن جوان داریم مثل همین آقای عمری. تا کِی باید بازیکن طراز اول بخریم و علی علیپور و طارمی را چه زمانی بسازیم؟

درویش همچنین اعلام کرد که تمیروف فعلا در این تیم حضور خواهد داشت.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به بازیکنانی که پرسپولیس در حال حاضر در اختیار دارد گفت: عیسی آل کثیر به نیم فصل می‌رسد و وحید امیری هم دو سه هفته بعد در تمرین خواهد بود. از طرفی ما بازیکنان جوان مستعدی مثل محمد عمری را هم در اختیار داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج