جاباما
۱۲۳۶۱۵۹
۲۹۲
۲۹۲
پ

کاپیتان ملوان: حواس ساپینتو به تیم خودش باشد

​کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ما امروز مقابل کم تیمی شکست نخوردیم و مهدی قایدی وقتی به زمین آمد تفاوت‌های دو تیم را نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: ما امروز مقابل کم تیمی شکست نخوردیم و مهدی قایدی وقتی به زمین آمد تفاوت‌های دو تیم را نشان داد.

کاپیتان ملوان: حواس ساپینتو به تیم خودش باشد

صادق بارانی پس از شکست 3 بر یک ملوان بندر انزلی مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. متأسفانه عدم حضور تماشاگران خیلی به ضرر ما بود. ما این همه مدت زمان داشتیم، ولی ورزشگاه آماده نشد تا تماشاگران حضور داشته باشند. به استقلالی‌ها هم بابت بردشان تبریک می‌گویم.

وی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران انزلی اظهار داشت: فکر می‌کنم چمن وضعیت زیاد جالبی نداشت و از سال گذشته شرایط بدتری پیدا کرده بود. نور ورزشگاه اما خوب بود و مشکلی نداشت.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان در واکنش به اعتراض‌های ساپینتو در کنار زمین خاطر نشان کرد: ما که متوجه چیزی نشدیم، اما ساپینتو باید حواسش به تیم خودش باشد و به مواردی مثل چمن ایراد نگیرد. این کارها وظیفه سرپرست تیم است.

بارانی در مورد اینکه ملوان در دومین هفته لیگ دومین باختش را تجربه کرد، گفت: نگران که نیستیم. ما جلوی کم تیمی شکست نخوردیم. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. یک بازیکن آنها مثل مهدی قایدی به زمین آمد و تفاوت‌ها را رقم زد و نشان داد که چه بازیکن باکیفیت و خوبی است. ما به هفته‌های آینده امیدوار هستیم.

وی در پایان گفت: همه بازی‌ها سختی‌های خودش را دارد، اما با بازی که در نیمه اول انجام دادیم، نشان دادیم تیم بزرگی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج