جاباما
۱۲۳۶۱۶۷
۸۱۳
۸۱۳
پ

مازیار زارع فرمول شکست استقلال را لو داد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: برابر استقلال موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود اما نشد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: برابر استقلال موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود اما نشد.

 مازیار زارع پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: این برد را به استقلالی‌ها تبریک و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. بازی قشنگی بود و روی هر دو دروازه موقعیت‌های زیادی ایجاد شد. استقلال روی ضربات ایستگاهی به موقعیت می‌رسید. روی ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود ولی نشد. خیلی متأسفم در انزلی بازی را واگذار کردیم. امیدوارم در بازی‌های بعد اشتباهات را کمتر کنیم و به برتری برسیم.

مازیار زارع فرمول شکست استقلال را لو داد

وی در مورد اینکه ساپینتو معتقد بود تیمش خوب بازی کرده و قبول نداشته استقلال در نیمه دوم می‌توانست باز هم گل بخورد، گفت: به هر حال بازی را بردند و طبیعی است قبول نکند. در مورد ملوان صحبت کنم بهتر است. اگر درصدی حساب کنیم موقعیت‌های بیشتری داشتیم. تیم‌‌ها اگر مثل نیمه اول ما باهوش باشند و عرض زمین را از استقلال بگیرند تا روی ارسال‌ها ایجاد خطر نکند، حریف موقعیت کمی به دست می‌آورد. در هر صورت آنها تیم قابل احترامی هستند. بعد از دو بر یک حتی می‌توانستیم به گل تساوی برسم ولی فرصت ما تبدیل به گل نشد.

زارع در مورد اینکه غیبت هواداران در شکست ملوان تأثیرگذار بوده، گفت: اینها را باید مسئولانی جواب بدهند که در این موقعیت ما را رها و گرفتار کردند. از اینکه خیلی‌ها زحمت کشیدند نمی‌توانیم چشم پوشی کنیم ولی یک عده هم بی‌خیال همچنان می‌تازند اما ملوان هست و راهش ادامه دارد.

«گفته می‌شد ملوان برای فصل پیش‌رو تیم خوبی نبسته و امروز هم در نیمه دوم این تیم عملکرد خوبی نداشت». زارع در پاسخ به این سوال گفت: اتفاقا ما در نیمه دوم دو سه موقعیت خوب داشتیم ولی به هر حال یک‌چیزها قابل قیاس نیست. آدمی هم نیستم که بهانه‌گیری کنم؛ تقریباً در نیمه اول 10 بازیکن فصل گذشته برای ما بازی می‌کردند و فوتبال خوبی هم ارائه دادند. موقعیتی هم به استقلال روی کار تیمی ندادیم و بیشتر روی ارسال‌ها بود. این دیدگاه را قبول ندارم. به هیچ وجه پا پس نمی‌کشیم و نفراتی که باید اضافه شوند به جمع ما اضافه می‌شوند.

وی درباره اینکه بازیکنانش موقعیت‌های خوبی را از دست دادند و شاید آمادگی ذهنی برای این بازی نداشتند، عنوان کرد: فکر کنم بازیکنانم صددرصدشان را نشان دادند؛ در بعضی لحظات بازیکنان استقلال هم دقت نداشتند. روی دو سه موقعیت تمرکز لازم را نداشتیم که این هم به من برمی‌گردد و باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه آیا در نقل‌و‌انتقالات تمام خواسته‌های خود را جذب کرده، گفت: واقعیت این است که با توجه به بضاعت‌مان خرید کردیم. کدام مربی دوست ندارد نفراتی را بیاورد که سطح بالایی داشته باشند؟ همانند استقلال که من تا حالا ندیده‌ام اینقدر پُر مهره باشد. روی بضاعت و توان‌مان توانستیم یارگیری کنیم.

زارع در خصوص اینکه گفته می‌شد احتمال دارد  چند بازیکن خارجی به تیم ملوان اضافه شوند، عنوان کرد: دنبال این هستیم که مهاجم بیاوریم، من بارها گفتم فوتبال ایران با کمبود مهاجم مواجه شده و مجبوریم به سمت بازیکن خارجی برویم که این هم داستان‌های خاص و سختی‌های خودش را دارد. یک تیم بدون مهاجم است و یک تیم هشت مهاجم دارد؛‌ فوتبال ایران است و یکسری اتفاقات طبیعی نیست. حتماً‌ دنبال مهاجم هستیم و اگر مهاجم داخلی است به ما معرفی کنند خوشحال می‌شویم؛ ولی واقعیت این است حتی پرسپولیس هم شدیداً دنبال مهاجم است. ما هم در حال صحبت هستیم.

وی در مورد عملکرد صادق بارانی یادآور شد: کل بچه‌ها در مجموع خوب بودند، خصوصاً در نیمه اول. بارانی کاپیتان تیم و بازیکن با تجربه‌ای است. باید بیشتر کار کنیم تا در بازی که یک بر صفر جلو هستیم را سه بر یک واگذار نکنیم؛ هر چند فکر کنم روی گل سوم وقت تمام شده بود اما دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج