۱۲۳۶۴۳۲
۲۵۶۹
۲۵۶۹
پ

نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد تغییر می‌کند؟!

باشگاه فولاد رسما نسبت به حضور سینا اسدبیگی در دیدار این تیم برابر پرسپولیس شکایت کرد.

ورزش سه: باشگاه فولاد رسما نسبت به حضور سینا اسدبیگی در دیدار این تیم برابر پرسپولیس شکایت کرد.

 پیوستن سینا اسدبیگی به پرسپولیس یکی از موضوعات جنجالی بازار نقل و انتقالاتی لیگ برتر بود. در شرایطی که این بازیکن با ذوب آهن تمدید کرده بود و در بازی های دوستانه پیش فصل نیز حضور یافته بود، ناگهان راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد و قراردادش را با این تیم به ثبت رساند.

این مسئله با اعتراض ذوبی ها همراه شد و آنها اعتقاد داشتند که فسخ قرارداد اسدبیگی غیرقانونی بوده اما این بازیکن معتقد بود طبق یکی از بندهای موجود در قراردادش، به صورت قانونی به قراردادش با ذوب آهن پایان داده و به پرسپولیس پیوسته است.

در شرایطی که هنوز پرونده اعتراض ذوب آهن به حضور اسدبیگی در جمع شاگردان گل محمدی باز است، او در دیدار روز جمعه برابر فولاد به میدان رفت و همین مسئله بهانه ای شد تا خوزستانی ها نسبت به حضور این بازیکن در زمین معترض باشند.

 
نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد تغییر می‌کند؟!

عارف عارف نیا مدیر حقوقی فولاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شکایت این تیم علیه پرسپولیس و اعتراض به حضور اسدبیگی در زمین مسابقه خبر داد و نوشت: بادرود و احترام. پیرو پیامهای مکرر هواداران فهیم تیم محبوبم فولاد خوزستان به استحضار میرساند که بعد از بازی پرسپولیس و فولاد، طی نامه ای به کمیته محترم انضباطی در خصوص حضور آقای سینا اسد بیگی اعتراض کردیم تا در صورت پیروزی تیم ذوب آهن در دعوای فسخ غیرموجه بازیکن و ابطال احتمالی قرارداد پرسپولیس، بتوانیم از قانون استفاده از بازیکن غیر مجاز توسط پرسپولیس استفاده و نتیجه را به سود فولاد تغییر دهیم. واحد حقوقی باشگاه مانند همیشه مدافع حق و حقوق باشگاه فولاد خوزستان است. زنده باد فولاد و فولادی

پس از اینکه در فصل گذشته پرونده های انضباطی متعددی درخصوص شکایت تیم های لیگ برتری از یکدیگر در اعتراض به حضور بازیکنان مختلف در زمین تشکیل شده بود، حالا در لیگ بیست و دوم نیز این اعتراضات با شکایت فولاد از پرسپولیس آغاز شد و باید دید رأی این پرونده چه خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج