۱۲۳۶۵۸۴
۵۶۸
۵۶۸
پ

واقعیت ماجرای هافبک جنجالی سرخ‌پوشان چیست؟

در ماجرای مربوط به هافبک جدید پرسپولیس، هیچ خطری این باشگاه را تهدید نمی کند

خبرورزشی: بعد از انتقال سینا اسدبیگی به پرسپولیس باشگاه ذوب آهن مدعی شد این بازیکن با آنها قرارداد داشته و سرخ ها قراردادی غیرقانونی با هافبک این تیم بسته‌اند. یحیی گل محمدی در بازی هفته اول از این بازیکن استفاده نکرد اما دیروز اسدبیگی دقایقی برای سرخ ها به میدان رفت و حالا باشگاه فولاد خبر از شکایت از پرسپولیس داده است.

عارف عارف نیا مدیر حقوقی فولاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شکایت این تیم علیه پرسپولیس و اعتراض به حضور اسدبیگی در زمین مسابقه خبر داد و نوشت: بادرود و احترام. پیرو پیامهای مکرر هواداران فهیم تیم محبوبم فولاد خوزستان به استحضار میرساند که بعد از بازی پرسپولیس و فولاد، طی نامه ای به کمیته محترم انضباطی در خصوص حضور آقای سینا اسدبیگی اعتراض کردیم تا در صورت پیروزی تیم ذوب آهن در دعوای فسخ غیرموجه بازیکن و ابطال احتمالی قرارداد پرسپولیس، بتوانیم از قانون استفاده از بازیکن غیر مجاز توسط پرسپولیس استفاده و نتیجه را به سود فولاد تغییر دهیم. واحد حقوقی باشگاه مانند همیشه مدافع حق و حقوق باشگاه فولاد خوزستان است.

اسد بیگی درحالی با پرسپولیس قرارداد بست که این مساله موجب اعتراض مدیران باشگاه ذوب آهن شده است؛ ذوبی‌ها اعتقاد دارند که اسدبیگی با این باشگاه قراردادش را تمدید کرده و پیوستنش به پرسپولیس غیرقانونی است.

از طرف دیگر باشگاه ذوب آهن بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرده که این مساله را از طریق کمیته انضباطی و تعیین وضعیت پیگیری خواهد کرد تا به حقوق خود برسد. موضوع قرارداد اسدبیگی با ذوبی‌ها اما در نوع خود یک اتفاق کم نظیر و جالب است؛ واقعیت ماجرا این است اگرچه این هافبک  در تمرینات ذوب آهن حضور داشته و حتی چند هفته  قبل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که قرارداد این بازیکن تمدید شده اما هیچ قرارداد رسمی‌ای میان دو طرف امضا نشده است! حتی در خبری که باشگاه ذوب آهن برای تمدید قرارداد اسدبیگی منتشر کرد، عکس قرارداد سال گذشته این بازیکن منتشر شد!

واقعیت این است که چندی قبل و  در زمانی که سینا اسدبیگی در زادگاه خود کرمانشاه حضور داشته، مدیربرنامه‌های این بازیکن جلسه‌ای را با مدیران ذوب آهن برگزار می‌کند و در این جلسه توافقات شفاهی انجام می‌شود.

واقعیت ماجرای هافبک جنجالی سرخ‌پوشان چیست؟

از سوی دیگر یک تفاهم نامه به‌صورت دستی و با خودکار از سوی مدیران باشگاه ذوب آهن نوشته می‌شود که در آن مبلغ قرارداد و برخی دیگر از موارد مورد توافق آورده می‌شود. مسئولان باشگاه اصفهانی از این تفاهم نامه که بیشتر شبیه یک صورت‌جلسه از نشست مدیران ذوب آهن با مدیربرنامه‌های اسدبیگی است؛ با تلفن همراه خود عکس می‌گیرند و آن را برای اسدبیگی می‌فرستند تا امضایش کند.

در چنین شرایطی مدیران ذوب آهن معتقد هستند که اسدبیگی از آن تصویر پرینت رنگی گرفته، آن را امضا کرده و با گرفتن مجدد عکس، آن را برای مدیران ذوب آهن از طریق شبکه‌های پیام رسان ارسال کرده است! به عبارت بهتر مدیران ذوب آهن قصد دارند با استناد به یک اسکرین شات از اسدبیگی شکایت و باشگاه پرسپولیس و این بازیکن را برای عقد قرارداد محکوم کنند.

جالب اینجا است که حتی اگر ادعای مدیران باشگاه ذوب آهن درباره امضای تفاهم نامه توسط اسدبیگی درست هم باشد، آنها حتی اصل تفاهم نامه با امضای این بازیکن را هم در اختیار ندارند و تنها ملاک‌شان برای شکایت به کمیته تعیین وضعیت یک عکس از تفاهم نامه‌ای است که به امضای اسدبیگی رسیده است! از سوی دیگر مدیربرنامه‌های اسدبیگی معتقد است که تفاهم نامه مذکور دو صفحه‌ای بوده و در صفحه دوم ذکر شده بود که اگر بازیکن تا ۲۰ روز مطالبات خود را دریافت نکند، می‌تواند یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند.

نکته جالب اینجاست که مدیران پرسپولیس که پیشبینی این جنجال ها را می کردند، قبل از عقد قرارداد با اسدبیگی ، از مسئولان سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت استعلام های لازم را گرفتند و سپس قرارداد با هافبک جدید تیمشان را نهایی و رسانه ای کردند. از همین رو خیال مدیران پرسپولیس بابت هر گونه شکایتی از سوی باشگاه ذوب آهن راحت است و اسدبیگی هم مشکلی برای بازی برای پرسپولیس را ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج