۱۲۳۶۵۹۰
۲۷۶
۲۷۶
پ

روز متفاوت مهدی شیری برابر پرسپولیس

مدافع اسبق پرسپولیس تقابلی ویژه را در استادیوم آزادی برابر این تیم پشت سر گذاشت.

ورزش سه: برترین بازیکن فولاد به گواه آمار سایت‌های تحلیلی در هفته اول لیگ، با انگیزه‌ای متفاوت برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی حاضر شد.

شیری همانطور که با جنجال از پیکان به پرسپولیس آمده بود، با جنجالی بزرگتر مجبور به پایان همکاری با این تیم شد. یک کارت قرمز در سوپرکاپ و شکست مقابل فولاد خوزستان باعث شده بود تا یحیی گل محمدی در تصمیمی ناگهانی نام این بازیکن را در لیست مازاد قرار دهد و باشگاه پایان همکاری‌اش با سرخ‌ها را اعلام کند.

شیری اما همانند فرشاد احمدزاده و البته دیگر بازیکنانی که در جدایی از این استقلال و پرسپولیس در مسیر اوج دوباره قرار گرفتند، یک شروع دوباره را در کنار جواد نکونام پشت سر گذاشت. جایی که قرارداد شش ماهه‌اش در فصل گذشته در تابستان امسال بار دیگر با نظر باشگاه فولاد و نکونام بار دیگر تمدید شد تا او به حضور در این تیم ادامه دهد.

بعد از اعلام قرعه کشی هفته دوم اما همه در انتظار تقابل او با پرسپولیس و یحیی گل محمدی بود. شاید از شانس بد شیری بد که یحیی با توجه به محرومیت در این بازی نیز روی نیمکت غایب بود تا انگیزه‌های او برای نمایش توانایی‌اش چند برابر نشود.

روز متفاوت مهدی شیری برابر پرسپولیس

شیری که به نظر می رسید با توجه به اتفاقات منجر به جدایی اش از پرسپولیس در ابتدای بازی به سمت نیمکت سرخ‌‌های تهرانی نرود، شاید با علم به محرومیت یحیی گل محمدی و غیبت او، به سراغ آنها رفت و خوش و بش گرمی نیز با کریم باقری داشت.

مدافع اسبق پرسپولیس اما در ابتدای بازی چندان مورد لطف هواداران پرسپولیس قرار نداشت و آنها با سر دادن شعارهایی تند در زمان گرم کردن تیم حریف، از خجالت مهدی شیری نیز در آمدند. شیری اما بی توجه به این اتفاقات تمام تمرکز خود را در بازی قرار داد تا بار دیگر رضایت جواد نکونام را در پی داشته باشد و به مهره‌ای غیرقابل نفوذ و سختگیر در سمت چپ برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شود؛ جایی که سرخ‌ها بیشترین فشار تهاجمی خود را روی آن قرار داده بودند و البته تا پایان بازی بی نتیجه کار را پایان دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج