۱۲۳۶۶۸۲
۳۰۶۱
۳۰۶۱
پ

هلال احمر دست‌بردار سرمربی استقلال نیست!

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از شکایت خود علیه ساپینتو صرف‌نظر نخواهیم کرد.

فارس: رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از شکایت خود علیه ساپینتو صرف‌نظر نخواهیم کرد.

 مهدی ولی‌پور در مورد شکایت سازمان هلال‌احمر از ریکاردو ساپینتو بابت ضربه زدن به برانکارت عوامل سازمان هلال‌احمر در جریان دیدار ملوان و استقلال اظهار داشت: اقدامی که سرمربی استقلال انجام داد مذموم بود به این علت که اساس تشکیل باشگاه‌های ورزشی پسوند فرهنگی را یدک می‌کشند در کنار ترویج سلامت جسمی و روحی، مباحثی مثل فتوت، جوانمردی، بزرگ‌منشی و مروت است تا امثال مرحوم تختی را تحویل جامعه بدهد.

وی افزود: ترویج خشونت و هنجارشکنی و مواردی از این دست از مسئولان و سرمربیان تیم‌های بزرگی مثل استقلال دور از انتظار است. چه بخواهیم یا نخواهیم هر کدام از ما بسته به جایگاه خود برای برخی افراد الگو هستیم. در خانواده الگوی فرزندان و در جامعه الگوی مخاطبی که با آنها سروکار داریم. خدماتی که توسط جمعیت هلال احمر در سوانح و حوادث انجام می‌شود از جانب امدادگرانی است که داوطلبانه با ما همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد:‌ در همه جای دنیا طبق قوانین و موازین بین‌المللی این افراد حتی در جنگ‌ها و مخاصمات از مصونیت برخوردار هستند و مورد احترام مضاعف. وظیفه سازمان هلال احمر نیز صیانت از این عزیزان است. در این راستا شکایتی از سرمربی استقلال تنظیم شده و مسئولان معاونت حقوقی جمعیت هلال احمر پیگیر قضیه هستند اگر جلوی این قضیه همین‌جا گرفته نشود شاهد تکرار آن خواهیم بود نمونه‌اش هم در بازی صنعت نفت و آلومینیوم اراک مشاهده کردیم.

ولی‌پور در گفت‌وگو با شبکه خبر تصریح کرد:‌انتظار می‌رود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر موضوع باشد. البته اتفاقی که در بازی با آلومینیوم افتاد مربوط به همکاران ما نبود اما کادر امداد و درمان که در کنار زمین خدمات اینچنینی را برعهده دارند مورد تعرض بازیکنان این تیم قرار گرفتند. اگر این امور به جدی پیگیری نشود نتیجه‌اش ترویج خشونت و ناهنجاری بین بازیکنان و روی سکوها و نهایتاً در جامعه است. عنان کار از دست مسئولان برگزاری مسابقه خارج می‌شود. همچنان روی شکایت خود مصر هستیم تا به نتیجه برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج