۱۲۳۷۲۴۱
۸۲۹
۸۲۹
پ

بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن سه هیچ شد؟

در حالی که شایعاتی پیرامون نقل و انتقالات غیرقانونی باشگاه ذوب‌آهن وجود داشت اما نامه کمیته تعیین وضعیت نشان می‌دهد که این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنانش نداشته است.

ورزش سه: در حالی که شایعاتی پیرامون نقل و انتقالات غیرقانونی باشگاه ذوب‌آهن وجود داشت اما نامه کمیته تعیین وضعیت نشان می‌دهد که این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنانش نداشته است.

 در روزهای گذشته و به خصوص پس از شکایت باشگاه ذوب آهن از سینا اسدبیگی، شایعاتی در مورد تخلف این باشگاه در ثبت قرارداد بازیکنانش منتشر شد که احتمال تغییر نتیجه بازی با پرسپولیس و تراکتور و اعلام نتیجه ۳-۰ به سود حریفان ذوب آهن را مطرح می‌کرد.

ماجرا از این قرار است که باشگاه ذوب‌آهن زمانی که برای ثبت قراردادها اقدام کرد، متوجه شد که با احکام نهایی مواجه است و تا زمان تسویه حساب، امکان ثبت قرارداد بازیکنانش را نخواهد داشت. ذوب‌آهن مطالباتی که حکم نهایی داشتند را پرداخت کرد تا به این ترتیب 18 مرداد نامه‌ای به امضای جمشید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت با این مضمون که پنجره داخلی ذوب آهن باز است و منعی برای ثبت قرارداد وجود ندارد، به سازمان لیگ ارسال شود.

پس از ارسال این نامه محمدباقر صادقی دروازه‌بان سابق ذوب آهن با کمیته تعیین وضعیت تماس گرفت و به نورشرق اطلاع داد که باشگاه ذوب اهن با او تسویه حساب نکرده و حق ثبت قرارداد ندارد و این باعث شد تا کمیته تعیین وضعیت با ارسال نامه جدید در تاریخ 19 مرداد، خواستار ممنوعیت ثبت قرارداد ذوبی‌ها شود.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن زمانی که این نامه را دریافت کرد، به دفتر جمشید نورشرق رفت و با اسناد مربوطه به او نشان داد که حکم نهایی در پرونده صادقی صادر نشده و "در حال بررسی در کمیته استیناف است."

در این شرایط نورشرق با نامه 20 مرداد به سازمان لیگ بار دیگر اعلام کرد که ذوب آهن امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید را دارد و به این ترتیب منعی برای این باشگاه وجود نخواهد داشت.

بنابراین باشگاه ذوب آهن مشکلی برای همراهی بازیکنان جدید خود ندارد و 3-0 شدن بازی این تیم مقابل پرسپولیس و تراکتور نیز به نظر چیزی بیشتر از شایعات روزانه فوتبال ایران نیست.

بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن سه هیچ شد؟
بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن سه هیچ شد؟
بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن سه هیچ شد؟
 
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج