جاباما
۱۲۳۷۵۰۴
۹۰۸
۹۰۸
پ

خبر خوب نقل و انتقالاتی برای استقلالی‌ها

مسئول نقل و انتقالات فوتبال ایران گفت: نام دو بازیکن استقلال در لیست این فصل قرار دارد و به زودی کارت بازی آنها صادر می‌شود.

خبرورزشی: مسئول نقل و انتقالات فوتبال ایران گفت: نام دو بازیکن استقلال در لیست این فصل قرار دارد و به زودی کارت بازی آنها صادر می‌شود.

محمدرضا کسرایی مسئول نقل و انتقالات فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرورزشی  درباره اینکه گفته شده لیست استقلال پر شده و این باشگاه نمی‌تواند نام سیاوش یزدانی را در لیست این فصل قرار دهد، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم من هیچ وقت نگفتم لیست استقلال پر شده است و یزدانی نمی‌تواند وارد لیست شود ، بلکه گفتم باشگاه استقلال مدارک این بازیکن را به سازمان لیگ ارائه نداده است.

وی افزود: کاوه رضایی شرایطی مشابه به یزدانی دارد، باشگاه استقلال در آخرین لحظات نقل و انتقالات قرارداد به همراه مدارک سیاوش یزدانی و کاوه رضایی را در سامانه بارگزاری و ایمیل  کردند، بنابراین این دو بازیکن در لیست این فصل آبی پوشان قرار دارند.

کسرایی در پایان توضیح داد: البته باشگاه استقلال هنوز اصل مدارک را به سازمان ارائه نداده است و هر زمان که مدارک این دو بازیکن را باشگاه تحویل دهد و ما بررسی کردیم ، کارت بازی یزدانی و رضایی را صادر خواهیم کرد گرچه  با توجه به بارگزاری مدارک به نظر می‌آید مشکلی هم وجود ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج