۱۲۳۷۵۹۱
۳۱
۳۱
پ

اصغرخانی: استقلال می‌تواند تهاجمی‌تر بازی کند

پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میزبان مس کرمان است و آبی پوشان می‌خواهند در این هفته دومین پیروزی فصل و اولین پیروزی خانگی شان را به دست آورند.

در خصوص این بازی ایوب اصغرخانی پیشکسوت و مربی سابق تیم‌های پایه استقلال اظهار داشت: مس با اینکه به تازگی به لیگ برتر صعود کرده اما با جسارتی که از این تیم و سرمربی جوانش دیدیم، نباید دست کم گرفته شود. آنها در دو بازی اول خود جسورانه به میدان رفتند و هیچ نشانی از یک تیم جوان و کم تجربه نداشتند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: ساپینتو خودش آنقدر تجربه دارد که بداند نباید تیمی مثل مس را دست کم گرفت. آنها بی پروا حمله می‌کنند و خوب گل می‌زنند و این جسارت در حمله می‌تواند برای هر حریفی دردسر ایجاد کند.

اصغرخانی در خصوص ادامه روند نقل و انتقالاتی این تیم و جدایی قریب‌الوقوع یکی دو بازیکن به دلیل ترافیک در لیست بزرگسالان بیان داشت: همه این اتفاقات باید با نظر سرمربی رخ دهد. شاید اگر در انتخاب و معرفی سرمربی قبل از شروع فصل قدری عجله می‌شد و سرمربی زودتر انتخاب می‌گردید، امروز تیم با این چالش بزرگ مواجه نبود.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال تاکید کرد: آبی پوشان ظرفیت‌های فنی بالایی دارند و شکست دادن مس در ورزشگاه آزادی برای آنها دور از دسترس نیست. منوط به اینکه هوشیار بوده و از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: همه تصمیمات فنی را سرمربی یک تیم باید بگیرد، اما نظر من به عنوان کارشناس این است که ساپینتو هنوز نتوانسته باگ های سیستم ۳ دفاعه را در استقلال بگیرد. یکی از ایراداتی که من در این دو بازی دیدم استفاده همزمان از چشمی و سیلوا در این سیستم است که باعث می‌شود یکی از آنها به مرکز به سمت گوشه‌ها متمایل شود و همین تبدیل به نقطه ضعف در ساختار دفاعی می‌شود. ساپینتو یا باید سیستم دفاعی تیمش را به ۴ دفاع تغییر دهد و یا در صورت اصرار به استفاده از همین سیستم، از بین چشمی و سیلوا حتماً یک نفر را آن هم در راس عقب دفاع بازی دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج