جاباما
۱۲۳۷۶۶۶
۱۸۲۹
۱۸۲۹
پ

شوک به استقلال با جنجال ستاره شاکی

ظاهرا باشگاه استقلال برای حضور کاوه رضایی در لیست آبی‌ها با دردسر بزرگی مواجه شده است.

همشهری‌آنلاین: ماجرای اختلاف باشگاه استقلال با ارسلان مطهری برای فسخ قرارداد همچنان ادامه دارد. آبی‌های پایتخت که تا آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی برای فسخ قرارداد این بازیکن در تلاش بودند؛ پس از ناکامی در توافق با مطهری، در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست خروج نام این بازیکن از لیست استقلال برای فصل بیست‌ودوم را ارائه کردند.

محمدرضا کسرایی مسئول کمیته نقل‌وانتقالات لیگ در این باره گفته بود: «باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای ارسال و درخواست خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم را کرد. قانون در این باره سکوت کرده و طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالات، کمیته وضعیت و کمیته تدوین مقررات در این باره تصمیم می‌گیریم».

پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال در حالی درخواست خروج نام ارسلان مطهری از لیست را به سازمان لیگ ارائه کرده که طبق قوانین این درخواست آبی‌ها راه به جایی نخواهد برد و نام مطهری حداقل تا نیم‌فصل در لیست استقلال باقی خواهد ماند.

باشگاه استقلال برای ارسلان مطهری در فصل جاری کارت بازی دریافت کرده‌ و او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به این ترتیب آبی‌ها نمی‌توانند نام او را از لیست خارج و کارت بازی برای یک بازیکن دیگر دریافت کنند. این موضوعی است که در صورت اقدام باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکن جدید به آنها اعلام خواهد شد و این باشگاه با توجه به پُر شدن لیست بزرگسالان خود، عملاً نمی‌تواند نام بازیکن جدیدی را به لیستش اضافه کند.

باشگاه استقلال قصد داشت با خروج نام مطهری، کاوه رضایی را به لیست تیم در فصل بیست‌ودوم اضافه و کارت بازی برای این بازیکن دریافت کند. پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد آبی‌های پایتخت حداقل تا نیم‌فصل برای اضافه کردن نام کاوه رضایی به لیست باید صبر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج