جاباما
۱۲۳۷۷۴۳
۶۳۷۶
۶۳۷۶
پ

تصاویر ستاره جدید قرمز‌ها با همسر اینفلوئنسرش

همسر کاسمیرو، آنا ماریانو، زنی با استعدادهای فراوان است و از این به بعد برای تشویق تیم منچستریونایتد در ورزشگاه حاضر خواهد شد.

 خبرورزشی: همسر کاسمیرو، آنا ماریانو، زنی با استعدادهای فراوان است و از این به بعد برای تشویق تیم منچستریونایتد در ورزشگاه حاضر خواهد شد.

آنا ماریانو، همسر ۳۳ ساله کاسمیرو، با داشتن دو بچه در زمینه‌های مختلفی از آرایش گرفته تا مدلینگ، موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

آنا در زمانی که کاسمیرو برای تیم سائوپائولو بازی می‌کرد با او آشنا شد. این زوج از سال ۲۰۱۱ با هم بوده‌اند. آنها سه سال بعد در ۲۸ جولای ۲۰۱۴ در مقابل دوستان، اعضای خانواده و چند تن از هم‌تیمی‌های کاسمیرو ازدواج کردند. آنا قبل از ازدواج با مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شد. او از آن زمان به عنوان میکاپ آرتیست کار کرده و کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده است.

 تصاویر ستاره جدید قرمز‌ها با همسر اینفلوئنسرش

 تصاویر ستاره جدید قرمز‌ها با همسر اینفلوئنسرش

آنا همچنین علاقه زیادی به مد و فشن دارد و هر زمان که مسئولیت مادر بودنش به او اجازه بدهد به عنوان مدل در اینستاگرام کار می‌کند. این زوج دو فرزند دارند؛ دخترشان سارا که 6 ساله است و پسر کوچک‌شان کایو که به زودی یک ساله می‌شود.

ارزش دارایی خالص آنا ۴۲۳۰۰۰ پوند تخمین زده شده، اما این مبلغ در مقابل حقوق سالانه ۸.۹ میلیون پوندی شوهرش، اصلاً به چشم نمی‌آید. و این بازیکن برزیلی پس از انتقال به منچستریونایتد و کسب دستمزد هفتگی ۳۰۰۰۰۰ پوندی، درآمد خود را دو برابر کرده است. فقط کریستیانو رونالدو با ۴۸۰ هزار پوند در هفته و دروازه‌بان داوید دخئا با ۳۷۵ هزار پوند در هفته درآمد بیشتری نسبت به او در اولدترافورد خواهند داشت.

کاسمیرو فاش کرد که در تابستان گذشته، پس از پیروزی مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا، برای اولین بار به ترک رئال مادرید فکر کرد و با حمایت آنا تصمیمش را گرفت. او گفت: «می‌خواستم از همسرم تشکر کنم که اولین کسی بود که در تمام تصمیماتم از من حمایت کرد. این یک تغییر مهم در زندگی من است و خانواده‌ام همیشه در کنارم بوده‌اند.»

 تصاویر ستاره جدید قرمز‌ها با همسر اینفلوئنسرش

 تصاویر ستاره جدید قرمز‌ها با همسر اینفلوئنسرش

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج