۱۲۳۷۸۲۱
۱۱۷
۱۱۷
پ

همه منتظر نخستین گل پرسپولیس هستند

پرسپولیس فصل جدید را خوب شروع نکرده و اوضاع طوری پیش رفته که بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن و فولاد، کادرفنی این تیم به شکل زودرس متحمل انتقادات زیادی شده است.

روزنامه همشهری: پرسپولیس فصل جدید را خوب شروع نکرده و اوضاع طوری پیش رفته که بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب‌آهن و فولاد، کادرفنی این تیم به شکل زودرس متحمل انتقادات زیادی شده است. وقتی شرایط را با فصل گذشته مقایسه می‌کنیم، اوضاع بدتر هم می‌شود؛ جایی که قرمزها از ۶امتیاز در ۲هفته ابتدایی به ۲امتیاز رسیده‌اند و شانس‌های گلزنی‌شان هم از عدد ۱۴به ۵کاهش یافته است. همه اینها یعنی اوضاع روبه‌راه نیست و در عین حال همه منتظرند ببینند بالاخره طلسم گلزنی قرمزها توسط کدام بازیکن شکسته خواهد شد.

 با وجود در اختیار داشتن برترین پاسورهای فصل گذشته، پرسپولیس هنوز موقعیت‌های چندانی نساخته و موفق به گلزنی نشده است. حالا باید دید در بازی با آلومینیوم بالاخره نخستین گل قرمزها ثبت خواهد شد یا نه. مهدی عبدی که ۲هفته ناامیدکننده را پشت سر گذاشته، یکی از گزینه‌های گلزنی است، هرچند شاید فیکس نباشد. حامد پاکدل هم که در همین آلومینیوم درخشید و به پرسپولیس پیوست، بعد از بهبودی از مصدومیت می‌تواند امیدوار به زدن نخستین گل فصل سرخ‌ها باشد. 

هرچند بیشتر نگاه‌ها به یورگن لوکادیا دوخته شده؛ بازیکنی که بعید است فیکس باشد اما احتمالا به‌عنوان مهره ذخیره به میدان خواهد رفت و اگر نخستین گل فصل قرمزها را او بزند، عیش هواداران بابت این خرید کامل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج