۱۲۳۷۸۸۱
۱۲۵
۱۲۵
پ

تمیروف: راه من و پرسپولیسی‌ها از هم جدا شد!

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس گفت: دوست داشتم بازی در این تیم بزرگ را تجربه کنم. چالش مهمی در دوران ورزشی من بود و اگر باز هم به عقب برگردیم، دوباره پرسپولیس را انتخاب می کنم.

خبرورزشی: در حالی که مدیران پرسپولیس پس از موافقت یحیی گل‌محمدی باب مذاکره را با مهاجم اسبق استقلال و بازیکن فصل گذشته الغرافه باز کردند اما برای ثبت قرارداد این بازیکن باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج می کردند. در نهایت شیرزد تمیروف قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد تا جای خود را به یک مهاجم خارجی دیگر بدهد. تمیروف که در نیم فصل سال قبل به پرسپولیس پیوست، تنها یکبار موفق به گلزنی شد و عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت. بعد از فسخ قرارداد، این مهاجم ازبک گفت و گویی انجام داد.

چه شد که قراردادت را با پرسپولیس فسخ کردی؟

خب این موضوع یک توافق دوجانبه بین من و باشگاه پرسپولیس بود. آن ها می خواهند کهاجم دیگری را به خدمت بگیرند و من هم پیشنهادات خوبی دارم که می تواند در آینده فوتبالی ام تاثیرگذار باشد. با سرمربی تیم و مدیر باشگاه صحبت کردیم و به صورت دوستانه از هم جدا شدیم. فوتبال حرفه ای همین است و این مسائل در فوتبال اتفاق می افتد. مشکلی از این بابت وجود ندارد و راه من و پرسپولیس از هم جدا شد.

خودت دوست داشتی که از پرسپولیس جدا شوی؟

من همیشه از چالش استقبال می کنم. همانطور که گفتم این یک توافق دوطرفه بود و مشکلی وجود نداشت. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در بازی های آینده موفق باشند.

به طور کلی دوران حضورت در پرسپولیس چطور بود؟

پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. چیزهای زیادی در این تیم یاد گرفتم و تجربه بسیار خوبی برای من بود. روزهای خوبی در کنار دوستان عزیزم در پرسپولیس داشتم و از همین حالا دلتنگشان می شوم. به طور کلی دوران خوبی بود و خوشحالم عضوی از این تیم بزرگ و دوست داشتنی بودم.

تمیروف: راه من و پرسپولیسی‌ها از هم جدا شد!

اگر به عقب برگردیم، باز هم پرسپولیس را انتخاب می کردی؟

بله حتما. پرسپولیس یکی از مطرح ترین تیم های آسیا است و من دوست داشتم بازی در این تیم بزرگ را تجربه کنم. چالش مهمی در دوران ورزشی من بود و اگر باز هم به عقب برگردیم، دوباره پرسپولیس را انتخاب می کنم.

عده ای از هواداران پرسپولیس به نوعی مخالف حضور تو بودند. آیا این موضوع در فسخ قراردادت تاثیر داشت؟

من همیشه احترام زیادی برای هواداران پرسپولیس قائل هستم و دوستشان دارم. آن ها همیشه به من محبت داشتند و رفتارشان با من خوب بود. هیچ بدی از آن ها ندیدم و بهترین ها را برای هواداران پرسپولیس آرزو می کنم.

به نظرت پرسپولیس می تواند امسال قهرمان شود؟

بله حتما. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و حمایت کلی هوادار را دارد که موضوع بسیار مهمی است. بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کنند که همگی باکیفیت هستند. به نظرم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و خیلی زود می تواند اولین برد خودش را کسب کند. درست است که دیگر عضوی از این تیم نیستم ولی قطعا با قهرمانی پرسپولیس من هم خوشحال خواهم شد.

این احتمال وجود دارد که روزی دوباره به پرسپولیس برگردی؟

فوتبال حرفه ای است و هرچیزی احتمال دارد اتفاق بیفتد. پرسپولیس و هوادارانش همیشه در قلب من هستند و ممکن است روزی دوباره مسیرمان یکی شود و من به پرسپولیس برگردم. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و سرنوشت چه چیزی را در زندگی ما قرار می دهد.

تیم بعدی ات را انتخاب کردی؟

من الان بازیکن آزاد هستم و به هر تیمی که بخواهم می توانم بروم. چند پیشنهاد دارم که بعد از مشورت با مدیربرنامه هایم یک تیم را انتخاب خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج