جاباما
۱۲۳۸۲۱۹
۱۸۲۱
۱۸۲۱
پ

جیمی جامپ بازی فولاد- تراکتور؛ فدایی وریا!

در دیدار دیدنی فولاد و تراکتور، جیمی جامپی برای حمایت از وریا غفوری وارد زمین مسابقه شد که چهره او برای برخی از کاربران فضای مجازی آشنا بود.

ورزش سه: در دیدار دیدنی فولاد و تراکتور، جیمی جامپی برای حمایت از وریا غفوری وارد زمین مسابقه شد که چهره او برای برخی از کاربران فضای مجازی آشنا بود.

گل دقیقه ۹۰+۳ اشکان دژاگه شادی را به روی سکوهای استادیوم فولاد آره‌نا برد. جایی که هواداران اهوازی پس از مدت ها به استادیوم آمده بودند. دوری طولانی مدتی که شاید باعث شده بود آنها قادر به کنترل احساسات خود نباشند و ۴ مرتبه شاهد حضور آنها روی چمن سبز ورزشگاه باشیم.

جدا از اینکه این بازی دیدنی ۵ گل را در پی داشت و یکی از زیباترین بازی های لیگ بیست و دوم تا به اینجای کار بوده، اما هجوم ۴ باره تماشاگران به درون زمین، هریک با اتفاقات جالب توجهی همراه بود که نکاتی را در پی داشت.

حضور وریا غفوری در فولاد و جدایی او از استقلال آن هم پس از ۶ سال، باعث شده است که هواداران آبی پوش بیش از هر زمان دیگری نتایج نماینده خوزستان را دنبال کنند. اما در بازی روز گذشته، غفوری به دلیل آسیب دیدگی روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود و نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند.

غیبت وریا در این مسابقه نیز باعث نشد تا تماشاگر طرفدار استقلال که برای حضور در استادیوم نقشه های از پیش تعیین شده ای داشت، از کار خود دست بکشد و او از فرصت بدست آمده برای فرار از دست مأمورین انتظامی و پریدن به داخل چمن ورزشگاه، استفاده کرد.

در دقیقه ۵۷ و زمانیکه تراکتور نزدیک به خط عرضی زمین صاحب یک ضربه کاشته شده بود، یکی از تماشاگران با ورود به زمین، باعث توقف بازی شد. در شرایطی که او از ضلع مخالف استادیوم وارد زمین شده بود، تلاش مأموران برای مهار او بی فایده بود و او دقیقا به همان نقطه ای دوید که توپ کاشته شده بود و عکاسان نیز در آنجا حضور پیدا کرده بودند.

اما مسئله ای که باعث شد این جیمی جامپ خاص تر از سایر جیمی جامپ های دیگر باشد، نوشته روی پیراهن او بود که در حمایت از کاپیتان سابق استقلال نوشته شده بود: ستون مردانگی فوتبال ایران، شیر وریا غفوری.

تماشاگری که از طرفداران استقلال بوده و برای حمایت از کاپیتان سابق تیم محبوبش، ترجیح داد ریسک دستگیری توسط مأموران را به جان خریده و به وسط زمین بپرد و اینگونه خود را به مقابل دوربین های عکاسان برساند.

کته جالب درباره این جیمی جامپ این است که تصاویر او در جشن قهرمانی استقلال در فصل گذشته نیز توسط عکاسان شکار شده بود و او این بار برای نشان دادن پیراهنی در حمایت از وریا غفوری، وارد زمین چمن فولاد آره‌نا شد.

جیمی جامپ بازی فولاد- تراکتور؛ فدایی وریا!
جیمی جامپ بازی فولاد- تراکتور؛ فدایی وریا!
این هوادار که در جشن قهرمانی استقلال حضور پیدا کرده بود، جمعه شب برای حمایت از وریا در نقش جیمی جامپ وارد زمین مسابقه شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج