۱۲۳۸۲۸۴
۳۰۶
۳۰۶
پ

عابدینی: یکی از کاندیدا اصلا سابقه فوتبالی ندارد

عابدینی در پاسخ به اینکه کدام کاندید را برتر می بینید گفت: من به هر سه احترام می‌گذارم.

ایلنا: امیر عابدینی پیرامون برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در هشتم شهریور ماه در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: گاهی وقت‌ها آب سربالا می‌رود. شایعه درست می‌شود که فلانی حذف شد و فلانی رییس فدراسیون است. از کجا می‌گویید؟ چرا با این حرف‌ها به ۸۷ نفر از آدم‌هایی که مبانی فوتبال را می‌فهند توهین می‌کنید؟ اگر فوتبال رشد کند کارنامه این افراد رشد کرده است. اگر ۵۰ درصد این آدم‌ها سالم باشند که من اعتقاد دارم همه سالم هستند، آیا انتخابات سالم برگزار می‌ شود؟

او ادامه داد: ما خیلی هنر کنیم یک نفر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم که مسئولیت بگیرد و سالی ۱۲۰ هزار دلار هم حقوق بگیرد. گرفتاری‌های ما خودخواهی‌ها و خود بزرگ‌بینی‌هاست. روزی گفتم که اگر به سمت کرسی‌های بین‌المللی حرکت کنیم، رشد می‌کنیم و اگر جایگاه کرسی‌ را پایین بیاوریم خیانت کرده‌ایم. گاهی گرد آدمی جمع می‌شویم که هیچ کارنامه‌ای ندارد و سعی می‌کنیم آدم‌های صاحب کارنامه را کنار بگذاریم. در کارنامه نمره نوشته‌اند و وقتی کسی کارنامه ندارد، نمره‌ای هم ندارد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس درباره شائبه دارای پرونده بودن بعضی کاندیدا، تصریح کرد:  صاحب پرونده مجرم نیست. از مجرم برخی حقوق اجتماعی ساقط می‌شود که  این حقوق اجتماعی هم تعریف دارد. من نمی‌توانم بر اساس سلیقه خودم کسی را رد صلاحیت کنم. چرا غیر فوتبالی‌ها این کار را کردند؟ منافعی، قول‌هایی و وعده‌هایی وجود دارد؟

عابدینی در پاسخ به اینکه کدام کاندید را برتر می بینید گفت، من به هر سه احترام می‌گذارم اما اگر بپرسید کدام نامزد کارنامه دارد، معلوم است و نیاز به توضیح من نیست. مشخص است چه کسانی کارنامه دارند. یک نفر که اصلا کارنامه ندارد، دو فرد دیگر کارنامه مدیریتی در فوتبال دارند. فکر می‌کنم رقابتی شکل بگیرد و یکی از این دو رییس شوند. غیر از این باشد کار کارشناسی انجام نشده است. آیا غیر از این باشد آیا باید نظر مجمع را رد کنیم؟ نه من به مجمع احترام می‌گذارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج