۱۲۳۸۸۶۳
۱۰۹
۱۰۹
پ

ژاوی: وجود لواندوفسکی نعمتی برای بارسا است

سرمربی آبی اناری‌ها بعد از پیروزی قاطعی که تیمش در هفته سوم لالیگا به دست آورد به ستایش از روبرت لواندوفسکی پرداخت.

ایسنا: به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته سوم رقابت های لالیگا به مصاف وایادولید رفت و توانست با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کند.

ژاوی به ستایش از عملکرد شاگردانش در این بازی پرداخت. سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود و با شایستگی توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. به نظرم بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم اما همچنان نیاز به بهتر شدن و پیشرفت داریم. نباید استراحت کرد و در باد پیروزی خوابید. ما خوشحال هستیم و تماشاگران هم از نمایش تیم لذت بردند.۲۰۰ بار خود را به منطقه جریمه حریف رساندیم و این نشان می دهد که تیم تا چه اندازه به دنبال گلزنی بوده است. باید صبورتر باشیم. بازی بسیار خوبی بود و همه چیز به خوبی به پایان رسید.

او درباره لواندوفسکی که در این بازی دو گل به ثمر رساند، گفت: دوست دارم که درباره گل‌ها هم صحبت شود. باید نگاه کرد که چگونه لواندوفسکی حرکت می‌کند و در چه زمانی به توپ ضربه می زند. او یک بازیکن استثنایی و غیر عادی است. لواندوفسکی یک گلزن بالفطره است. خوشحالیم که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار داریم. حضور او در بارسلونا یک نعمت است. او تواضع لازم را دارد و این به کادر فنی کمک می‌کند. لواندوفسکی سرنوشت ساز ظاهر می‌شود. او گل می‌زند و با بازیکنان جوان هم صحبت می‌کند و به آنها آموزش می‌دهد.

ژاوی درباره رافینیا و دمبله هم گفت: هر دو بازیکن می‌توانند سرنوشت ساز باشند. من از این دو بازیکن بسیار راضی هستم البته می‌توانند بهتر از این هم باشند. حضور این دو بازیکن کمک زیادی به بارسلونا خواهد کرد.

سرمربی آبی اناری ها درباره ژول کنده که برای نخستین بار با پیراهن تیم به میدان رفت، گفت: خوشحالم که او به ترکیب تیم اضافه شد. کنده توان بازی در همه پست های خط دفاعی را دارد. او شجاعت لازم برای گرفتن توپ از حریف را دارد. او خرید خوبی برای ما خواهد بود.

ژاوی در پایان گفت: بازی امشب به پایان رسید و ما با یک نمایش کامل و بی نقص به پیروزی دست پیدا کردیم. باید این بازی را فراموش کرد و به بازی حساس برابر سویا فکر کرد. فصل بسیار سختی پیش رو داریم و بازی ها سخت از راه خواهند رسید. ما در دقیقه ۲۴ به گل رسیدیم و این زمان بسیار مناسبی برای گلزنی است. بازی با آرامش و صبر باعث شد تا شب خوبی را تجربه کنیم و امیدوارم که در بازی های بعدی هم خوب ظاهر شویم. انتظارات از تیم بارسلونا زیاد است و هواداران حق دارند که از تیم خود انتظار پیروزی و بازی زیبا داشته باشند. من به عنوان سرمربی تیم وظیفه دارم که به بهترین ها و آماده ترین بازیکنان بازی دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج