۱۲۳۹۱۰۱
۸۲۳
۸۲۳
پ

دلایل لغو انتخابات فدراسیون فوتبال

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که خطر تعلیق فوتبال ایران را تهدید نمی‌کند ‌

ورزش سه: حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون بلافاصله پس از اعلام لغو انتخابات فدراسیون در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در این خصوص گفت: نامه‌های زیادی به فدراسیون فوتبال آمده بود که دقیقا توجه کرده بود به کدهای اخلاقی فیفا و این نامه‌ها به هیچ وجه تحت توجه قرار نمی‌گرفت. آخرین نامه که امروز به فدراسیون فوتبال رسید، در ساعت یک بعد از ظهر، ما نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم و تا ساعت ده شب در فدراسیون منتظر بودیم این عزیزان جواب نامه را به ما بدهند.

وی در مورد پاسخ کمیته بدوی عنوان کرد: چند صفحه نامه نوشتند و در نهایت ساعت ده شب این نامه را بدون پاسخ به فدراسیون فوتبال دادند و به اینجا رسیدیم که کدهای اخلاقی و قوانین کشور در این انتخابات رعایت نشده است.

او با اشاره به بند یک اساسنامه اظهار داشت: بند یک اساسنامه هم صراحتا اعلام کرده که مقررات جمهوری اسلامی ایران. ما تجربه تلخی در اتفاقات قبلی داشتیم و مخصوصا کدهای اخلاقی فیفا که خود فیفا هم صراحت اعلام کرده و حتی بحث شکایت به دادگاه عالی ورزش که اتفاق می‌افتد، به این نتیجه رسیدیم که این انتخابات فدراسیون فوتبال باتوجه به اینکه کمیته بدوی که نامه‌های زیادی برایشان زده بودیم و اساسنامه هم تاکید کرده که کمیته بدوی باید اساسنامه را رعایت کند و باتوجه به مسئولیتی که در این باره داشتند و عدم قبول مسئولیت در این باره، برگزاری انتخابات فردا را کنسل اعلام کردیم و در اولین فرصت رسیدگی خواهیم کرد و مجمع بعدی را اعلام خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون با اشاره به دلایل لغو مجمع توضیح داد: بزرگترین بحث کدهای اخلاقی فیفا و مقررات کشور بود که تا این لحظه با نامه‌های زیادی که به فدراسیون فوتبال رسیده بود و همچنین به خاطر صیانت از فوتبال و فدراسیون فوتبال، به این نتیجه رسیدیم که مجمع انتخاباتی را لغو کنیم و در اولین فرصت اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: من به عنوان دبیرکل باید این تصمیم را می‌گرفتم و از فوتبال صیانت می‌کردم. مطمئن هستم این فوتبال به نفع فوتبال و جامعه ورزش خواهد بود و امیدوارم به زودی در مورد جلسه بعدی مجمع تصمیم‌گیری کنیم.

کامرانی فر درباره احتمال تعلیق گفت: هیچ اتفاقی برای فوتبال کشور نخواهد افتاد؛ مطمئن باشید. من اگر اجازه بدهید بیشتر در مورد این اتفاق توضیح نمی‌دهم و در اولین فرصت همه چیز را مستند به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج