۱۲۳۹۱۳۶
۳۸۲
۳۸۲
پ

اسدی: با فیفا هراسی، انتخابات فرمایشی برگزار کردند

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است اگر هیئت رئیسه به دنبال برگزاری انتخابات است، باید اکثریت داشته باشد تا تصمیماتی قانونی تصویب کند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا اسدی درباره اعلام خبر لغو و سپس برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که انتخابات برگزار نمی‌شود. اگر هیئت رئیسه می‌خواهد تصمیم دیگری بگیرد، باید اکثریت داشته باشد. اعضای هیئت رئیسه چگونه در حالی که حد نصاب لازم برای برگزاری جلسه را ندارند چنین رأیی را صادر می‌کنند؟

« مشخص است که جنگ قدرت در کار است.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: منافع ملی این وسط چه جایگاهی دارد؟ تخلفات کمیته بدوی انتخابات قطعی است و دیدیم رئیس این کمیته خیلی راحت می‌گفت نامزدها تا ۲۲ تیر اجازه ثبت‌نام دارند، اما چنین کاری نمی‌کنند. واعظ آشتیانی به کمیته اخلاق شکایت کرد، اما به آن رسیدگی نکردند. این وضعیت قابل تحمل نیست و اگر می‌خواهند انتخاباتی فرمایشی با فیفا هراسی و AFC هراسی انجام بدهند، این کار را بکنند.

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود که تاج به ریاست فدراسیون می‌رسد، خاطرنشان کرد: وقتی من می‌توانم چنین حرفی را بزنم و برای آن هم دلیل بیاورم، دیگر چه انتخاباتی در میان است؟ این اتفاقات اسفبار است و نمی‌دانم چه کسی به این موضوعات رسیدگی می‌کند. بیشتر مهندسی در کار است. اگر رئیس جدید هم انتخاب شود، او از کدام نهادها و ساختارها می‌خواهد برای کارش کمک بگیرد؟

اسدی با اشاره به لزوم توجه به قانون عنوان کرد: اجازه نمی‌دهد خدمت خوبی تولید شود و اگر مسیر را با قانون‌گرایی پیش برویم، شاهد هیچ‌یک از این اتفاقات نیستیم. به نظرم منافع ملی در برگزاری و عدم برگزاری انتخابات به خطر می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج