۱۲۳۹۳۹۳
۴۱۹
۴۱۹
پ

استقلال، مانع پرسپولیسی شدن کاوه

کاوه رضایی به تراکتور پیوست اما قراردادش طوری تنظیم شده که بتواند در نیم‌فصل به استقلال برود

روزنامه همشهری: کاوه رضایی از چند ماه پیش یکی از مهم‌ترین سوژه‌های فصل نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بود؛ بازیکنی که البته در فصل گذشته بیشتر بازی‌ها را به‌دلیل مصدومیت از دست داد ولی سابقه روشن او در استقلال باعث شد تا مدیران این باشگاه اقدام به جذب این مهاجم کنند. کاوه اما در این چند هفته با مشکلاتی چون مدت اقامت در کشور بلژیک مواجه بود که ظاهرا این مشکل حل شده ولی او هرگز تصور نمی‌کرد بعد از توافق با استقلال، فرصت بازگشت به این تیم را حداقل در این مقطع از دست بدهد.

با این حال کار انتقال این بازیکن به استقلال گره خورد، چرا که مدیران این باشگاه نتوانستند ارسلان مطهری را از لیست کنار بگذارند و همین موضوع باعث شد تا باشگاه استقلال نتواند از لحاظ قانونی، رضایی را به لیست این تیم اضافه کند. در این شرایط قابل پیش‌بینی بود که او باید تیمی جز استقلال را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند و درنهایت رضایی راهی تراکتور شد.

 هایجک توسط استقلال

بعد از منتفی شدن حضور رضایی در استقلال، مدیران پرسپولیس باب مذاکره با این بازیکن را آغاز کردند و امیدوار به جذب رضایی بودند ولی این اتفاق درنهایت رخ نداد. جالب اینجاست که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد که این باشگاه صحبتی با رضایی انجام نداده بود ولی پرسپولیسی‌ها در روزهای گذشته تلاش زیادی کردند تا رضایی را جذب کنند. رضایی رابطه نزدیکی با یحیی گل‌محمدی دارد و تصور خیلی‌ها این بود که او درنهایت به پرسپولیس برود تا تبدیل به یکی دیگر از یاغی‌های فوتبال ایران شود.

در پرسپولیسی نشدن رضایی، باشگاه استقلال نقش مهمی داشت و مدیران این باشگاه به‌خوبی می‌دانستند که رفتن کاوه به پرسپولیس و درخشش احتمالی این بازیکن در تیم رقیب می‌تواند بیشترین فشارها را از سوی هواداران به آنها وارد کند. مدیران استقلال در 72ساعت گذشته روند مذاکره با رضایی و مدیران تراکتور را طوری پیش بردند که این بازیکن راهی تیم تبریزی شود. ظهر روز گذشته هم باشگاه تراکتور به‌صورت رسمی از خرید این بازیکن رونمایی کرد ولی هیچ اشاره‌ای به‌مدت قرارداد نکرد تا این موضوع برای خیلی‌ها مبهم باقی بماند.

آخرین اخبار اما حاکی از آن است که قرارداد رضایی با تراکتور طوری بسته شده که او درصورت تمایل می‌تواند نیم‌فصل به استقلال برگردد. در واقع بندی در قرارداد این بازیکن هست که رضایی می‌تواند نیم‌فصل دوم به استقلال برگردد و طبیعتا چنین خریدی نمی‌تواند برای تراکتور چندان ایده‌آل باشد. از طرفی رضایی هنوز از آمادگی کامل بدنی دور است و نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد. اگر او به روزهای اوج برسد در بهترین شرایط ممکن به استقلال بازخواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج