۱۲۳۹۷۲۰
۳۸۲
۳۸۲
پ

ساپینتو کنایه به مجیدی را پس گرفت!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار می‌کند و لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد.

خبرآنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار می‌کند و لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد.

 ریکاردو ساپینتو در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال، اظهار داشت: اول ساپینتو: دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار می‌کند و لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد.

وی در مورد تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بازی سختی بود اما در مجموع خوب بود. بازی کردن در دمای ۴۰ درجه خیلی سخت بود. برای رسیدن به قهرمانی راه زیادی باقی مانده است. نتایج نزدیک به هم هستند و بازی‌های زیادی تا پایان لیگ داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهار نظرش درباره عملکرد استقلال با فرهاد مجیدی در فصل گذشته خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها ترجمه مادری نیاز به کار دارد. وقتی اینجا آمدم، گفتم که مربیان قبلی خوب کار کردند و قهرمانی‌شان را تبریک گفتم. آنها هیچ‌وقت نباختند. سوالی در رابطه با خط دفاعی و نظم آنها مطرح شد و گفتم استقلال فصل گذشته ایده متفاوتی داشت، چرا که فشرده بازی می‌کرد و نقطه امنی داشت. ایده سرمربی قبلی فشرده کار کردن بود اما ایده من درباره بازی متفاوت است. ایده من تهاجمی بازی کردن است. دوست دارم پرس از جلو انجام دهیم و کنترل بازی را داشته باشیم و برای انجام دادن آن، کار ساده‌ای نداریم.

ساپینتو درباره عدم حضور کاوه رضایی در استقلال یادآور شد: امیدوارم رضایی برگردد. اتفاقاتی افتاد که خارج از کنترل من است و امیدوارم برای قسمت مهم فصل کاوه را داشته باشیم.

وی در رابطه با برخی اظهارنظرها در خصوص عدم حضور پلی‌میکر در استقلال گفت: ما سیستم متفاوتی نسبت به گذشته داریم و می‌توانیم با پلی‌میکر یا بدون آن بازی کنیم. این مسئله بستگی به نوع بازی دارد و بازیکنان آماده بازی در این شرایط را دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا از کیفیت بازیکنانش رضایت دارد، گفت: بله، همه سخت کار می‌کنند. بازیکنانی هستند که فرصت بازی پیدا نکرده‌اند و در زمان خودشان بازی خواهند کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج