۱۲۳۹۹۹۹
۴۴۰
۴۴۰
پ

یک الهامی کاملا ساکت!

ساکت الهامی که قبل از شروع فصل در بازی دوستانه با استقلال، به ریکاردو ساپینتو گل داده بود، چهارشنبه گذشته در تبریز هم با دسته گل سراغ قربان بردیف رفت...

طرفداری: ساکت الهامی که قبل از شروع فصل در بازی دوستانه با استقلال، به ریکاردو ساپینتو گل داده بود، چهارشنبه گذشته در تبریز هم با دسته گل سراغ قربان بردیف رفت...

 با آغاز فصل جدید فوتبال ایران یک ساکت الهامی جدید را روی نیمکت هوادار می بینیم. مربی فنی و جوانی که با دو قهرمانی جام حذفی، نامش را سر زبان ها انداخت، پیش از این به هیجانی بودن و واکنش های احساسی و جنجالی شهرت داشت و به شوخی درباره اش می گفتند؛ شلوغ بیشتر به او می آید تا ساکت و مصداق بارز «برعکس نهند نام زنگی؛ کافور» بود اما حالا روی نیمکت هوادار یک ساکت الهامی دیگر نشسته است، یک الهامی کاملا ساکت!

ساکت الهامی برای آن که ثابت کند تغییر کرده، فصل را با گل بردن برای مهدی رحمتی و محمد نوازی آغاز کرد. روز بازی هوادار و آلومینیوم ساکت الهامی برای سرمربی و مربی تیم اراکی گل برد تا اتفاقات و حواشی فینال جام حذفی را از دل آنها در آورد. او یک هفته بعد در روزی که سعاد وفاپیشه به شکل مشکوکی تمام سوت ها را به سود نفت مسجدسلیمان می زد و یک پنالتی ۱۰۰ درصد اشتباه به سود نفت اعلام کرد و یک گل ۱۰۰ درصد سالم هوادار را نپذیرفت، آرام روی نیمکت نشست و بعد از بازی هم با این که دو امتیاز از دست داده بود و داور پیروزی ۲ بر صفر هوادار را با مساوی یک - یک عوض کرده بود، از کنار اشتباهات مشکوک این داور گذشت. در هفته سوم هوادار در بازی ضعیفی که از تیم های الهامی نظیرش را ندیده بودیم به غرور خودش باخت و مغلوب نفت آبادان شد اما باز هم ساکت الهامی، آرام و خونسرد با باخت کنار آمد تا ثابت کند باتجربه تر شده و پوست انداخته است.

ساکت الهامی در هفته چهارم تراکتور را در تبریز متوقف کرد و در واکنش به تشویق های هواداران تراکتور که هنوز قهرمانی تیم شان با او را به یاد دارند، اشک ریخت. اما از این صحنه جالب تر و از بازی تاکتیکی هوادار جذاب تر، دسته گلی بود که ساکت الهامی برای قربان بردیف برد تا نشان بدهاد حرفی که اول فصل پس از بازی دوستانه با استقلال زده بود، شو، شعار و وعده توخالی نبود...

سرمربی هوادار که قبل از آغاز فصل برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال دسته گل برده بود، بعد از مساوی هوادار مقابل استقلال در بازی دوستانه پیش فصل، گفت می خواهد امسال به مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر گل اهدا کند تا هم فرهنگ ایرانی ها را به میهمانان خارجی فوتبال ما نشان بدهد و هم آنها از کار در ایران خاطره خوش داشته باشند.

ساکت الهامی به قول خود وفا کرد و این بار برای قربان بردیف، سرمربی ترکمستانی الاصل تراکتور که ملیت روس دارد، دسته گل برد و گفت: دوست داشتم از این طریق به بردیف خوشامد بگویم. این هدیه را دادم تا به او بگویم ما ایرانی ها به خصوص ترک ها و آذری زبان ها میهمان نواز هستیم.

بردیف که توقع چنین هدیه جذابی را نداشت، از سرمربی هوادار تشکر کرد و این رسم جالب او را ستود.

حالا ساکت در هفته هفتم با سپاهان روبرو می شود و این بار نوبت خوزه مورایس است که از سرمربی هوادار گل بگیرد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج