۱۲۴۰۲۵۸
۸۲
۸۲
پ

فرصت‌سوزی بایرن مونیخ برای صدرنشینی

بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل یونیون برلین با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد.

 فوتبالی: بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل یونیون برلین با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد. 

 در آغاز هفته پنجم بوندس لیگای آلمان، تیم‌های یونیون برلین و بایرن مونیخ از ساعت ۱۸ به وقت تهران در استادیوم آندر آلتن فورستری مقابل هم صف آرایی کردند. در ۴ هفته ابتدایی بایرن مونیخ موفق به کسب ۳ پیروزی و ۱ تساوی شده بود و امیدوار بود تا با پیروزی در این بازی موقتا به صدر جدول برود. در آن سمت نیز یونیون برلین شرایطی کاملاً مشابه با بایرن داشت و با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار داشت. 

در نیمه اول یونیون برلین خیلی زود در دقیقه ۱۲ توسط شرالدو بکر به گل رسید تا به باواریایی‌ها شوک وارد شود، اما بایرنی‌ها خیلی سریع از پس آن برآمدند و در دقیقه ۱۵ یاشوا کیمیش حساب کار را یک بر یک به تساوی کشاند. در ادامه بازی، توپ و میدان در اختیار بایرن مونیخ بود، اما آن‌ها نمی‌توانستند دوباره دروازه یونیون برلین را باز کنند و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاگردان یولیان ناگلزمان مالک مطلق توپ و میدان بودند و توانستند حملات زیادی روی دروازه حریف خلق کنند، اما تمامی این فرصت‌ها با بی دقتی از دست رفت تا دست بایرن برای دومین هفته متوالی از پیروزی کوتاه بماند. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج