۱۲۴۰۴۱۹
۴۵
۴۵
پ

اینزاگی: حداقل مستحق یک تساوی بودیم

سیمونه اینزاگی می گوید تیمش حداقل شایسته کسب یک امتیاز در داربی بود.

ایسنا: به نقل از فوتبال ایتالیا، در جریان هفته پنجم سری آ ایتالیا تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال آث میلان رفت. این بازی که به داربی دلامادونینا معروف بود با پیروزی ۳ بر ۲ آث میلان به پایان رسید.

 رافائل لیائو در دقیقه ۲۸،  اولیویه ژیرو در دقیقه ۵۴ و رافائل لیائو در دقیقه ۶۰ برای تیم فوتبال آث میلان گلزنی کردند. در طرف مقابل مارسلو بروزوویچ در دقیقه ۲۱ و ادین ژکو در دقیقه ۶۷ برای اینتر گلزنی کردند تا آث میلان موفق شود در یک بازی بسیار حساس به پیروزی دست یابد.

سیمونه اینزاگی گفت: بازی متعادل شروع شد، سپس یک گل خوب به ثمر رساندیم، پس از گل تساوی بازی را از دست دادیم. ما دو گل فوق‌العاده خوب زدیم، اما سه گل خوردیم که مطلقاً نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم، در پایان باختیم. با توجه به شانس‌هایی که در این دیدار داشتیم مستحق یک تساوی بودیم اما من مربی هستم و اولین کسی هستم که مسئول باخت تیم است. در چنین مسابقه مهمی باید بهتر کار می‌کردیم.

این دومین شکست فصل اینتر بعد از شکست ۳ بر یک خارج از خانه مقابل لاتزیو بود.  

اینزاگی درباره دو شکست تیمش در این فصل گفت: امشب برای گلزنی مشکل داشتیم، مقابل یک دروازه‌بان فوق‌العاده خوب قرار گرفتیم و بار دیگر خیلی راحت گل دریافت کردیم. من مربی هستم و باید بفهمم که چگونه می‌توانیم این مشکل را حل کنیم. برای بردن داربی، باید بیش‌تر تلاش کنید. بعد از تعویض‌ها، عملکرد بهتری داشتیم، اما واقعیت این است که در آن نیم ساعت دو گل دریافت کردیم و نتوانستیم آن را جبران کنیم. ما نمی‌توانیم در برابر تیم‌هایی مانند لاتزیو و میلان اشتباه کنیم. در این بازی‌های بزرگ جزییات تفاوت را رقم می‌زنند.  

اینتر اکنون در این فصل در پنج بازی سری آ، ۸ گل دریافت کرده و از نظر دفاعی عملکرد خوبی نداشته است.

سرمربی اینتر در پایان گفت: این همان تیمی است که فصل گذشته هشت هفته بدون گل خورده بازی‌های خود را سپری کرد. در فوتبال چنین اتفاقاتی می‌افتد. امیدوارم در ادامه با تمرکز بیش‌تر در زمین باشیم و بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

اینتر اکنون به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت و در بازی اول خود در این رقابت‌ها به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج