۱۲۴۰۴۲۴
۲۴۱
۲۴۱
پ

لواندوفسکی طلبش را از فوتبال وصول می‌کند!

روبرت لواندوفسکی یک گل مقابل سویا به ثمر رساند، سناریوی یک گل دیگر را کلید زد و یک بار دیگر در خط حمله درخشان ظاهر شد.

ورزش سه: روبرت لواندوفسکی یک گل مقابل سویا به ثمر رساند، سناریوی یک گل دیگر را کلید زد و یک بار دیگر در خط حمله درخشان ظاهر شد.

آنهایی که معتقد بودند این ستاره لهستانی در این سن و سال به درد بارسلونا نمی خورد، حالا سکوت کرده اند. روبرت لواندوفسکی همانطور که فصل به فصل در بایرن مونیخ موفق ظاهر می شد، در بارسلونا نیز در مسیر شکستن تمام رکوردهای گلزنی است. به نظر او در بارسا نیز به رکوردهای بزرگی خواهد رسید، زیرا قدرت خود را حفظ کرده و دوباره در این فصل نیز نشان داده همچنان برای گلزنی استعداد خاص و فوق العاده ای دارد.

بارسلونا که فصل را خوب شروع کرده، شب گذشته و در دیداری دشوار در ورزشگاه سانچس پیسخوان سویای تحت هدایت خولن لوپتگی را با سه گل و نمایشی مقتدرانه شکست داد تا ثابت کند تا پایان فصل در رقابت برای فتح لالیگا پا پس نخواهد کشید. اما ستاره بارسا در این دیدار لواندوفسکی بود که به زیبایی و در نیمه اول قفل دروازه سویا را شکست و زمینه ساز گل های بعدی و این پیروزی درخشان در ورزشگاه همیشه دشوار برای کاتالان ها لقب گرفت.

مقاومت سویا بعد در ششمین تقابل با لواندوفسکی بالاخره شکست و این طلسم عجیب نیز باطل شد؛ گلی جذاب که ماهیت یک مهاجم قاتل در محوطه جریمه را نشان می دهد. در دقیقه ۳۶ لواندوفسکی از دست دو مدافع مرکزی سویا خلاص شده، یک پاس دقیق از ژول کُنده دریافت کرد، استپ سینه کرده و در لحظه ای که زمان متوقف شد، بونو را شکست داد. گل فوق العاده ای که پنجمین گل لواندوفسکی در چهار بازی در لیگ بود و با ضربه ای مهار نشدنی حاصل شد.

لواندوفسکی طلبش را از فوتبال وصول می‌کند!

این نبرد ادامه خواهد داشت

روبرت در حال حاضر در کنار یاگو آسپاس از سلتاویگو، بهترین گلزن لالیگا است. او دو گل بیشتر از بنزما زده و البته به نظر می رسد این نبرد در بالاترین سطح در طول این فصل با ستاره فرانسوی رئال مادرید ادامه خواهد داشت.

روبرت لواندوفسکی به خوبی می داند که چگونه در نقاط مهم و کلیدی زمین حریف حرکت کرده، با هافبک های تیم همکاری داشته باشد و برای هم تیمی هایش فضا ایجاد کند. همچنین در ادامه لواندوفسکی باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه فنی و چیپ این بازیکن با عکس العمل بونو همراه شد و روی ریباند این رافینیا، دیگر ستاره جدید بارسلونا بود که دروازه حریف را باز کرد.

لواندوفسکی طلبش را از فوتبال وصول می‌کند!
روبرت لواندوفسکی علیرغم درخشش توصیف ناپذیر در یک دهه اخیر، هنوز موفق به فتح توپ طلا نشده و همیشه قافیه را به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باخته است. حالا نیز که نوبت درخشش کریم بنزما شده، اما شاید ادامه این روند باعث شود سال دیگر بالاخره این طلسم نیز برای فوق ستاره لهستانی باطل شود.

همچنین این مهاجم لهستانی در نیمه دوم فرصت داشت یک بار دیگر نیز دروازه سویا را باز کند، اما این بار ضربه روبرت لواندوفسکی با واکنش دروازه بان مراکشی سویا مواجه شد و توپ در نهایت به کرنر رفت. سویا نیز دیگر حریفی شکست ناپذیر برای ستاره ای نیست که حالا به دنبال درخشش او چالش اول در روز چهارشنبه و در لیگ قهرمانان با پیراهن بارسلونا است. فراموش نکنید، لواندوفسکی بازیکنی سیری ناپذیر است و هیچ چیز نمی تواند او را متوقف کند؛ نه رقبا، نه سن و سال نه هیچکس... زیرا او هنوز خیلی خوب بوده و کیفیت بالایی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج