۱۲۴۰۶۳۱
۶۲۶
۶۲۶
پ

تبرئه تاج از سوی نهادهای قضایی؟

مسئول سابق کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در اظهاراتی نمایندگان مجلس را به کم‌اطلاعی متهم کرد و گفت که نهادهای قضایی تعارفی با مهدی تاج برای رد صلاحیت شدنش ندارند.

ایرنا: مسئول سابق کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در اظهاراتی نمایندگان مجلس را به کم‌اطلاعی متهم کرد و گفت که نهادهای قضایی تعارفی با مهدی تاج برای رد صلاحیت شدنش ندارند.

صفی‌الله فغاپور، مسئول سابق کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال امشب در یک برنامه تلویزیونی در اظهاراتی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: جناب آقای راستینه نمی‌دانم رشته تحصیلی شما چه هست اما بروید باید بگیرید که داشتن پرونده باز نمی‌تواند حقوق شهروندی یک شهروند را مانع شود.

فغان پور با اشاره به انتقاداتی که نسبت به تائید شدن مهدی تاج با وجود پرونده باز قضایی می‌شود، اظهار داشت: پرونده باز ممکن است باعث برائت طرف شود و داشتن پرونده باز دلیل بر اتهام و مجرمیت نیست، بنابراین آقای راستینه! بروید یاد بگیرید که حقوق شهروندی یک نفر را نمی‌توان به بهانه یک پرونده باز  از او جلب کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتقاداتی که به کمیته بدوی وارد است، خاطر نشان کرد: در ماده ۵ آیین‌نامه مقرارت انتخاباتی آمده است که کمیته بدوی مسئول امور ساماندهی، اجرا و نظارت بر انتخابات در زمان مجمع است. وظایف این کمیته ۱۴ بند است، حتی کمیته بدوی وظیفه دارد از طریق رسانه ها فرایند انتخابات را به اطلاع مردم برساند. همچنین این کمیته بر اساس بند «و» ماده ۵ وظیفه کنترل اصل فرم‌های ارسالی نامزدها و زمان تحویل آن را بر عهده دارد.

مسئول سابق کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در پایان درباره منتقدان تائید صلاحیت تاج گفت: در کشور ما کسی که ۲ دوره رئیس جمهور بوده است، رد صلاحیت می‌شود، مگر مراجع قضایی تعارف دارند که اعلام نمی‌کنند که مهدی تاج صلاحیت ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج