۱۲۴۰۷۸۴
۴۸۸
۴۸۸
پ

سه‌شنبه سرنوشت‌ساز برای تیم ملی ایران

در حالی که تیم ملی فوتبال ایران ۳۰ آبان باید اولین مسابقه خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر قطر برگزار کند، اما هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست.

خبرگزاری تسنیم: فوتبال ایران روزهای پرابهامی را پشت سر می‌گذارد و بلاتکلیفی حرف اول را می‌زند. اگر چه تکلیف فدراسیون فوتبال هفته گذشته مشخص شد اما از همان زمان حرف و حدیث‌ها درباره سرمربی تیم ملی تشدید شد. بازگشت کی‌روش یکی از وعده‌های انتخاباتی مهدی تاج بود و به نظر می‌رسد او تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار بسته است.

با وجود اینکه مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرده اما قرار است فردا اعضای هیئت رئیسه تشکیل جلسه دهند و درباره شرایط روز از جمله موضوع مهم سرمربی تیم ملی صحبت کنند. عدم تشکیل جلسه با اسکوچیچ از سوی تاج این باور را تقویت کرده که رئیس فدراسیون فوتبال پروژه عبور از این مربی کروات را کلید زده اما سؤال مهم این است که آیا اعضای هیئت رئیسه در این تصمیم مهم و سرنوشت‌ساز با تاج همراهی خواهند کرد یا خیر.

موضع برخی از اعضای هیئت رئیسه کاملاً مشخص است و آنها مخالف هرگونه تغییر در کادرفنی تیم ملی و حضور مربی دیگری از جمله کی‌روش هستند. تاج سعی کرده پیش از جلسه رسمی هیئت رئیسه، به صورت خصوصی با اعضای حاضر در این جلسه حرف بزند و شرایط را برای آنها توضیح دهد تا بلکه نظر مثبت اکثر اعضای هیئت رئیسه را جلب کند.

آن چیزی که مشخص است اینکه جلسه فردا (سه‌شنبه) سرنوشت‌ساز خواهد بود و تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص می‌کند. اینکه اسکوچیچ پاییز قطر را ببیند یا اینکه کی‌روش برای بار سوم روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند موضوعی است که به احتمال بسیار فراوان و در صورت جمع‌بندی اعضای هیئت رئیسه، فردا مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر تیم امید هم بلاتکلیف است و به نظر می‌رسد فدراسیون تمایلی به ادامه همکاری با مهدی مهدوی‌کیا ندارد. شاید این موضوع نیز در جلسه روز آینده مورد بررسی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج