۱۲۴۰۹۴۶
۴۹۲
۴۹۲
پ

پرسپولیس یک لیگ را به جنگ فراخواند!

پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.

ورزش سه: پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.

 پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی سنت شکنی کرد و در روزی که مالکیت کمتری بر توپ و میدان داشت با استفاده از بازیکنان تکنیکی ؛ حرفه ای گری لوکادیا و درخشش سعید صادقی (با دو شوت بی نقص و تاثیر در گل اول ) حریف را قاطعانه شکست داد تا پرسپولیس تابوی شکست ناپذیری هوادار را به فراموشی بسپارد.

پرسپولیس یک لیگ را به جنگ فراخواند!

*گل اول پرسپولیس حاصل یک کار ترکیبی تمرین شده با محوریت دانیال اسماعیلی فر مدافع راست این تیم بود که شاخصه های دفاعی  و هجومی او نشان داد چرا یحیی او را به رامین رضاییان مدافع هافبک محبوب سکوها و فضای مجازی پرسپولیس ترجیح داده است. همکاری دانیال با صادقی همراه شد با فرصت طلبی مهاجم با هوش صدرنشین لیگ و ثبت دومین گل فصل یورگن لوکادیا .

*نکته جالب توجه نمایش سعید صادقی مقابل هوادار گل زنی این بازیکن با هر دو پای چپ و راستش بود. گل دوم پرسپولیس با حرکت در عرض صادقی از سمت راست به چپ زمین هوادار روی خط محوطه هجده قدم و شلیک حساب شده‌اش رقم خورد.گلی که به سبک وینگرهای خوش استیل فوتبال جهان به ثمر رسید.

 

* حُسن خِتام بازی زیبای پرسپولیس و سعید صادقی گل سوم این تیم بود ؛ یک گل تماشایی با مشخصات فنی فرار در عمق دفاعی تیم حریف و شلیک در حال حرکت ، گلی که هواداران پرسپولیس دوست دارند تکرارش را بارها ببینند. او روی این گل کمتر خوشحالی کرد چرا که در نیمه اول طلسم را شکسته بود.

خط دفاع پرسپولیس همراه با بیرانوند بعد از ۴۴۲ دقیقه از روی نقطه پنالتی کلین شیت را از دست داد، اما از دست دادن این رکورد  زیر سایه نمایش قابل قبول تاکتیکی تیم یحیی کم رنگ شد، البته سرمربی سرخ ها از خوردن اولین گل فصل تیمش ابراز ناراحتی کرد تا شاهد تکرار آن نباشد.

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ نشان از همان تیمی داشت که هوادارانش توقع دارند؛ هجومی ؛ فرصت طلب و با هوش ؛ با تکرار این سبک و تحمیل فلسفه تاکتیکی شکاف ایجاد شده بین یحیی گل محمدی و هوادارن متعصب سرخ ها پُر خواهد شد .

پرسپولیس یک لیگ را به جنگ فراخواند!

از بازی مقابل صنعت نفت، پرسپولیس به سبک رویایی ۲-۴-۴ لوزی بازگشته ، سبکی که برانکو آن را در پرسپولیس جاانداخت و بدل به شناسنامه‌اش تیمی که شد پنج قهرمانی در لیگ بدست آورد.

شنبه هفته آینده سرخ ها در زمین نفت مسجدسلیمان مهمان تیم رضا مهاجری هستند، تیمی که استقلال را در خانه متوقف کرد. بازی با تیم شهر اولین ها یک چالش تاکتیکی جدید برای پرسپولیس یحیی گل محمدی است، بخصوص که تیم مهاجری بعد از پیروزی در خانه نفت آبادان دارد برای پختن غذای میهمانی شب بازی پرسپولیس روغن داغ می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج