۱۲۴۰۹۸۷
۵۹
۵۹
پ

ام‌باپه: همه جام‌ها را می‌خواهیم

ستاره جوان پاری سن ژرمن تاکید کرد که این تیم به دنبال قهرمانی در همه جام در فصل جاری است.

ایسنا: به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در  بازی نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان  اروپا باید به مصاف یوونتوس برود.

کیلیان ام‌باپه قبل از این بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ بازی آسان نیست. همه باشگاه‌ها خود را تقویت کرده‌اند و با نهایت توان پای به لیگ قهرمانان می‌گذارند و به همین خاطر چند باشگاه شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند. ما هم نهایت تلاش خود را برای پیروزی و قهرمانی به کار می‌گیریم. طبیعتا انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دیگر جام‌ها داریم.

او ادامه داد: همه کسانی که من را می شناسند به خوبی می‌دانند که می‌خواهم همه چیز را به دست آورم. وقتی وارد زمین می‌شویم نهایت تلاشم را برای موفقیت خود و تیم به کار می‌گیرم. برای پیروزی برابر یوونتوس هر تیمی به میدان می‌رویم.

ام باپه درادامه صحبت های خود به ستایش از دژان ولاهوویچ مهاجم یوونتوس پرداخت و گفت: او یک مهاجم باکیفیت است. این بازیکن خود را نشان داده است. مبالغه نمی‌گویم اگر بگویم که ولاهوویچ به یکی از مهاجمان باکیفیت و سرشناس در آینده تبدیل خواهد شد.

مهاجم پاری سن ژرمن در پایان گفت: بازی مهمی برابر یوونتوس داریم. این بازی در خانه و برابر هواداران است و باید نهایت تلاش‌مان را برای پیروزی به کار بگیریم تا فصل جدید را خوب آغاز کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج