۱۲۴۱۰۵۸
۱۳۷۸
۱۳۷۸
پ

این خرید تاثیرگذار پرسپولیس را جدی بگیرید

یکی از بهترین خریدهای تابستانی پرسپولیس بازیکنی است که اتفاقاً کمتر از او صحبت می‌شود.

ایلنا: تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذشت ۵ بازی از فصل جدید، بدون شکست و با تنها یک گل خورده که آن هم از روی نقطه پنالتی و در شرایطی مشکوک به ثمر رسید در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

پرسپولیس از لحاظ گل زده عملکرد خیلی قابل توجهی نداشته و با ۶ گل حداقل از ۴ تیم حال حاضر لیگ برتر آمار پایین‌تری داشته است ولی صدرنشینی این تیم بیشر مرهون عملکرد دفاعی خوب این تیم است که تا روز گذشته و تا دقایق پایانی پنجمین بازی این فصل بسته مانده بود و الان هم با یک گل خورده بهترین آمار در جدول محسوب می‌شود.

آمار خط دفاعی پرسپولیس نشان می‌دهد تلاش و تاکید یحیی گل‌محمدی برای بازسازی خط دفاعی این تیم که فصل قبل ضعف مفرطی داشت و خیلی‌ها آن را دلیل عدم قهرمانی سرخپوشان برای ششمین فصل متوالی می‌دانند، به خوبی جواب داده است و اگرچه عملکرد خوب علیرضا بیرانوند در بازگشت به این تیم قابل توجه و تقدیر است ولی نباید تاثیر خط دفاعی را در این آمار نادیده گرفت. کما اینکه در طول ۵ هفته گذشته موقعیت‌های انگشت شماری روی دروازه پرسپولیس خلق شده و کمتر شاهد به دردسر افتادن بیرانوند برای دفاع از دروازه بودیم.

پرسپولیس فصل قبل و پس از جدایی کنعانی زادگان و پیشتر از آن خلیل زاده و عدم موفقیت در جذب بازیکنان جایگزین کارآمد از ناحیه دفاع خیلی ضربه خورد و حالا با تاکید گل محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی جذب این تیم شدند و نتیجه‌اش آماری است که در مورد آن صحبت شد.

این خرید تاثیرگذار پرسپولیس را جدی بگیرید

پرسپولیس از ابتدای فصل تنها یک بازیکن ثابت در مرکز خط دفاعی داشته که گئورگی گولسیانی است. مدافع پرسپولیس سه بازی ابتدایی را کنار فرشاد فرجی بازی کرد و دو بازی بعدی زوج پورعلی‌گنجی را تشکیل داده و ثابت‌ترین عنصر دفاع میانی این تیم محسوب می‌شود که عملکرد کم نقصی از خودش به نمایش گذاشته است.

این در شرایطی است که گولسیانی به دلیل روحیات خاص خودش بازیکن کم ادعا و کم حاشیه‌ای است و کمتر بازی او به چشم می‌آید. در شرایطی که این روزها همه از لوکادیا و سعید صادقی به واسطه درخشش در ترکیب پرسپولیس صحبت می‌کنند نباید از درخشش این بازیکن بی حاشیه و کم ادعای پرسپولیس غافل شد که آرامش را به خط دفاعی این تیم برگردانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج