۱۲۴۰۶۷۹
۴۶۴
۴۶۴
پ

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیداربا هوادار

تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب سومین پیروزی متوالی خود فرمول گل نخوردن را ادامه می دهد اما نیاز به گلزنی مهاجمانی دارد که هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌اند اما همه را امیدوار کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۹ امروز در حالی در تهران برگزار می‌شود که خبری از حضور تماشاگر نخواهد بود.

مخالفت باشگاه هوادار با انتقال محل برگزاری بازی به ورزشگاه آزادی باعث میزبانی ورزشگاه پاس قوامین از این دیدار شد اما نبود زیرساخت‌های مد نظر شورای تأمین استان باعث ممانعت از حضور تماشاگران برای این بازی شده است.

با این حال پرسپولیس برای ماندن در کورس مقدماتی قهرمانی با رقیبانی همچون سپاهان اصفهان، استقلال و فولاد خوزستان چاره‌ای جز پیروزی مقابل شاگردان ساکت الهامی ندارد.

پرسپولیس پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان حالا با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف هوادار خواهد رفت.

عملکرد تحسین برانگیز علیرضا بیرانوند در دروازه سرخپوشان با ثبت کلین شیت های متوالی روبروی اسم او همراه بوده است. بیرانوند تا حالا در لیگ برتر گل نخورده است تا آروزی هر بازیکن لرزاندن تور دروازه پرسپولیس شود.

او در این دیدار بار دیگر مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی را در کنار علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر جلوتر از خود به عنوان مدافعان پرسپولیس خواهد دید.

یحیی گل محمد برای تعیین هافبک‌های اصلی تیمش همچنان با دردسر شیرین دست و پنجه نرم می‌کند. سینا اسدبیگی و کمال کامیابی نیا در آمادگی کامل هستند تا شاید شانس بیشتری نسبت به دو هفته گذشته که نیمکت نشین بودند پیدا کنند. با این حال حضور میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی همچنان محتمل‌ترین گزینه پیش روی این تیم برای آرایش کمربند میانی است.

امید عالیشاه که به عنوان مهاجم کاذب در دو بازی قبلی به میدان رفته است احتمالا در این دیدار نیز در ترکیب پرسپولیس باشد اما شاید قامت بلند حامد پاکدل به او کمک کند تا در کنار یورگن لوکادیا از ابتدا به میدان برود.

گل محمدی که به نظر می‌رسد به ترکیب ایده آل خود خیلی زود رسیده است حالا باید برای جمع آوری امتیازات تیمش را آماده‌تر از همیشه نگه دارد تا بتواند در جمع مدعیان قهرمانی جا خوش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج