۱۲۴۱۸۶۳
۴۹
۴۹
پ

انتقاد سرمربی پیکان از فشردگی لیگ برتر

سرمربی پیکان می‌گوید به دلیل فشردگی بازی‌های لیگ نگران مصدومیت بازیکنانش است.

ایسنا: مجتبی حسینی، ظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: بعد از بازی سخت مقابل استقلال دوباره یک بازی بسیار مهم داریم. گل‌گهر یکی از مدعیان اصلی لیگ است و ثبات مدیریتی و کادر مجربی دارد. امسال توانستند تیم‌شان را تقویت کنند و باشگاه باکلاسی هستند. اعتقاد دارم این بازی بسیار سخت‌تر از بازی مقابل استقلال است. مشکلی که در این بازی داریم بحث ریکاوری بوده است. سرمربی محترم تیم ملی تازه یک‌شنبه می‌خواهد به ایران بیاید و نمی‌دانم چه اصراری بود که بعد از چهار روز بازی کنیم.

او ادامه داد: این بازی از نظر بدنی برای ما دردسرساز می‌شود و نگران مصدومیت بازیکنان هستند. اصلا چه اصراری بود که اینقدر فشرده بازی کنیم. وقتی یک تیم در آزادی جلوی استقلال بازی می‌کند بسیار سخت است و ناعدالتی است که فردا بازی کنیم. از همین‌جا اعتراضم را اعلام می‌کنم و امیدوارم این بی سلیقه‌ای‌ها و سوء مدیریت‌ها تکرار نشود. من نمی‌توانم روی برنامه‌ریزی ریز شوم و سرمربی تیم ملی باید با سازمان لیگ صحبت کند اما در مورد این بازی می‌توانستند بازی را عقب بندازند. این‌که بخواهیم لیگ را تعطیل کنیم اشتباه بزرگی است. این که بازیکن فقط در اردو باشد منسوخ شده است.

سرمربی پیکان درباره بازی دفاعی پیکانی‌ها مقابل استقلال گفت: هیچ جای دنیا از این حرفا نمی‌زنند و هر مربی بر اساس توانمندی تیمش برنامه‌ریزی می‌کند. خیلی‌ها نمی‌دانند لفظ اتوبوسی چه معنی دارد. اتوبوس یعنی این‌که کل تیم در ۱۸ قدم باشد. داستان بهانه جویی بود و کسی که می‌خواهد بحث فنی کند، یک بار دیگر برود بازی را ببیند. تیم ما بازی معقول و خوبی انجام داد و حتی می‌توانست برنده باشد. فوتبال به این شکل نیست که بخواهیم همیشه یک مدل بازی کنیم. این هجمه‌ها به خاطر توجیه نتیجه نگرفتن است.

او در رابطه با عملکرد گل‌گهر بیان کرد: دو تیم دنبال امتیاز گرفتن از این بازی هستند. بسیار بازی سختی است و ما آمار بدی مقابل گل گهر داریم. آن‌ها یکی از تیم‌های بسیار خوب این دوره از مسابقات است و نیمکت بسیار خوبی دارند. دست مربی‌شان باز است و یکی از بهترین تیم‌های ایران هستند.

حسینی درباره گل نزدن تیمش عنوان کرد: ما دو بازی است که گل نزدیم. این آمار برای خیلی از تیم‌ها است و باید قبول کنیم فوتبال بسیار سخت شده است و نمی‌توانیم انتقاد داشته باشیم. با این حال ما در این چند بازی خلق موقعیت داشتیم و فقط گل نزدیم. ما فقط مقابل مس کرمان بد بودیم.

او در رابطه با عملکرد سامان فلاح بیان کرد: او یک مدافع جوان و ۲۰ ساله است. ۳ سال در لیگ برتر دارد بازی می‌کند و استانداردهای یک بازیکن بین‌المللی را دارد اما نباید مغرور شود.

تقابل دو تیم فردا(شنبه) ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در قالب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج