۱۲۴۱۹۷۱
۷۳۲
۷۳۲
پ

ادعای ساپینتو درباره اختلاف امتیاز با پرسپولیس

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی صحبت‌هایی را درخصوص شرایط این بازی مطرح کرد.

ورزش سه: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی صحبت‌هایی را درخصوص شرایط این بازی مطرح کرد.

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا برگزار می‌شود. در یکی از این مسابقات، استقلال در استادیوم آزادی میزبان نساجی قائمشهر است. آبی‌پوشان در ۲ دیدار قبلی خود به ۲ تساوی بدون گل رسیده‌اند و فردا در پی پیروزی در بازی خانگی هستند.

ادعای ساپینتو درباره اختلاف امتیاز با پرسپولیس

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این بازی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: در مورد بازی فردا این را بگویم که بازی خیلی سختی خواهد بود. در مقابل یک تیم خیلی خوب بازی داریم، با توجه به نتایج قبلی که برابر تیم ما داشته، خوب ظاهر شده است. سه بار با آنها بازی کرده‌ایم که تمام آنها با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

نساجی برای سپاهان هم مشکلاتی را ایجاد کرده بود

نساجی در مقابل سپاهان نیز مشکلاتی را برای حریف درست کرده بود. بازیکنان خوبی دارند و به عنوان یک تیم نیز خوب عمل می‌کنند. آنها خوب می‌جنگند، سعی و تلاش خوبی دارند و حریف سختی برای ما خواهند بود. ولی ما به این قضیه مثبت نگاه خواهیم کرد، خوب بازی می‌کنیم، خوب تلاش میکنیم، به خودمان ایمان داریم و لایق بهتر از اینها هستیم.

هدف ما در بازی فردا گل زدن است

نه تنها به خاطر اشتباهات داوری و علی‌الخصوص قضیه پنالتی و گل پیمان، ولی نحوه بازی کردن ما، نحوه کنترل حریف، برای من مهم‌تر است. ولی برای کسب سه امتیاز، باید ببریم. در این گونه مواقع باید خودمان را تقویت کنیم. هدف اصلی ما برای بازی فردا گل زدن است، ما ادامه می‌دهیم تا نقاط ضعفمان را تقویت کنیم هم دفاعی و هم تهاجمی.

بعضی اوقات بحث احساسی مانع از گلزنی می شود

ضعف گلزنی؟ البته که ما روی مسئله گلزنی کار می کنیم و روی بعضی از آن راه‌حل‌ها کار میکنیم، هم انفرادی و هم اینکه آنها را تقویت می کنیم. سملما بعضی از بازی ها هستند که ما می خواهیم بازیکنان خوب عمل کنند و با تمام وجود کار کنند و گل بزنند. ولی بعضی اوقات به صورت تکنیکی در میان نیست و و بحث های احساسی بازیکنان است که به گل زدن ختم نمی شود.

قطعا فردا گل خواهیم زد

زمانی که یک مهاجم گل می زند، اعتماد به نفسش بالا می‌رود و گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساند. این هم برای خود بازیکنان مسئله خوبی است و هم به جنبه تیمی کمک می‌کند تا وضعیت بهبود پیدا کند. ولی ما به این قضیه خیلی نزدیک هستیم که گل‌های زیادی را به ثمر برسانیم و مطمئناً این امر اتفاق خواهد افتاد و قطعاً فردا گل خواهیم زد.

بعضی از تصمیمات داوری برای ما هزینه گزاف داشت

شما می‌دانید که بعضی تیم‌ها اتوبوسی دفاع می‌کنند و حتی با وجود آن مسئله، ما چند موقعیت گلزنی را ایجاد کردیم. یک گل سالم را به ثمر رساندیم، یک پنالتی داشتیم. ما در بازی قبل خیلی چیزها داشتیم. ولی متاسفانه داور به ما کارت زرد نشان داد. بعضی از تصمیمات داور در بازی قبل خوب نبود و هزینه آن برای ما خیلی گزاف بود و سه امتیاز را از دست دادیم. این باعث می‌شود که هم هواداران هم تک تک بازیکنان عصبانی و ناراحت باشند. ولی در مسیر خیلی خوبی هستیم. من به تیمم ایمان دارم، ذهنیت خیلی خوبی داریم و انشالله فردا بتوانیم نتیجه بگیریم.

اگر VAR بود، اختلاف ما و پرسپولیس یک امتیاز بود

سیستم VAR؟ همانطور که به شما پاسخ دادم، گفتم که ما باید این سیستم را داشته باشیم. چون فوتبال بحث جزئیات است و در این سطح هم، بازی ها رقابتی هستند. یک پنالتی، یک آفساید، یک گل سالم هستند که تیم برنده را مشخص می کنند. اگر مثلاً در بازی گذشته VAR بود ما با پرسپولیس یک امتیاز اختلاف داشتیم اما آن بازی ۲ امتیاز را از ما گرفت. ولی امیدوارم این مسئله را در بازی‌های لیگ حل کنند و هر چه سریعتر این مشکلات حل شود. من صداقت بازی ها را دوست دارم.

از تعطیلات لیگ بهترین استفاده را خواهیم برد

تعطیلی لیگ؟ من در این تعطیلات هم به بعضی از بازیکنان استراحت خواهم داد و هم با بازیکنانی که لازم است بیشتر تمرین کنند، کار خواهیم کرد و به محو احسن از این فرصت استفاده می کنیم.

ارسلان و سجاد دوست دارند پا به توپ شوند

کمبود یک تمام کننده پست شماره ۹ در استقلال؟ به عنوان شماره ۹ کلاسیک که شما می گویید، ما آرمان را داریم که قدش بلند است این چیزی که شما میگویید، برازنده این بازیکن است. ارسلان و سجاد بازیکنانی هستند که دوست دارند پا به توپ بشوند، جلو بروند، بین خطوط حرکت کنند و آن بازیکنی که شما می‌گویید آرمان است که بتواند صبر کنند و منتظر توپ باشد.

شاید در آینده با سیستم تهاجمی‌تری بازی کنیم

محبی نیز بازیکنی است که می تواند در پست شماره ۹ بازی کند اما او هم دوست دارد بیشتر با توپ بازی کند و اکتیو باشد و تحرک داشته باشد. در حال حاضر ما با ۲ سیستم ۴۴۲ یا ۳۵۲ که کار میکنیم، به دو بازیکن با این مشخصات نیاز داریم که به عنوان بازیکن پست شماره ۹ در باکس باشند، مانند آن چیزی که من در بازی گذشته انجام دادم. شاید در آینده سیستمی را به کار ببریم که تهاجمی‌تر باشد و روی این دو بازیکن کار کنیم که در پست شماره ۹ بازی کنند.

در لیگ ایران، هافبک‌های خیلی مهم هستند

پیمان بازیکنی است که تحرک و دوندگی زیادی دارد ولی زیاد در محوطه جریمه نمی ماند. شما می‌گویید چرا من از این دو بازیکن در آنجا استفاده نمیکنم، این لیگ خاصی است که هافبک‌ها خیلی مهم هستند. همه با سه هافبک کار می‌کنند، ۲ هافبک، یک بازیکن پست شماره ۱۰، یک بازیساز که دوئل‌های زیادی در آن منطقه میانی و هافبک اتفاق می‌افتد.

دوست داشتم ۳۴۳ بازی کنیم ولی در خط دفاع خوب نبودیم

مسلماً ما در برابر همه حریفان ایده و استراتژی متفاوتی خواهیم داشت تا مقابل آنها بازی کنیم. من دوست داشتم با سیستم ۳۴۳ ادامه دهم اما در خط دفاعی خوب عمل نکردیم و به سیستم دیگری تغییر دادم. اگر بتوانم در سیستم ۴۳۳ بازیکنی با آن مشخصات پیدا کنم، حتماً از آن استفاده خواهم کرد. حتما این بالانس را ایجاد خواهیم کرد ولی در برابر تیم‌هایی که از عقب دفاع می کنند، باید سیستم دیگه‌ای کار کنیم و بیشتر تهاجمی‌تر باشیم و درون محوطه جریمه بیشتر ظاهر شویم. تا بازیکن هم داخل و هم بیرون محوطه جریمه باشد تا بتوانیم از لابه‌لای آنها رد شویم و موقعیت ایجاد کنیم. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم ولی از تیمم راضی هستم و برای خوب شدن تلاش می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج