۱۲۴۲۰۶۳
۱۳۰
۱۳۰
پ

فتح‌آبادی: مشکل گلزنی استقلال باید حل شود

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.

خبرگزاری مهر: غلامرضا فتح آبادی در مورد دیدار روز شنبه استقلال برابر نساجی قائمشهر هم گفت: نساجی هم همانند پیکان یک تیم دونده و جنگنده است. آنها برعکس پیکان که هواداری ندارد از حمایت هواداران پرشور خود سود خواهند برد و به دنبال این هستند که استقلال را در تهران زمین گیر کنند. ساپینتو هم می‌داند اگر در این دیدار امتیاز از دست بدهد فشار بر او بیشتر خواهد شد و او باید جوابگوی نبردن هایش باشد.

فتح آبادی تاکید کرد: سرمربی استقلال باید هر چه زودتر به ترکیب اصلی اش دست پیدا کند. بازی‌های هفته به هفته پیش می‌رود و استقلال در حال امتیاز از دست دادن است. اگر چه خیلی‌ها می‌گویند در ابتدای لیگ هستیم اما این امتیازهای از دست رفته در هفته‌های پایانی به ضرر استقلال تمام خواهد شد. بنابراین ساپینتو و یارانش اگر می‌خواهند در کورس قهرمانی باقی بمانند باید مقابل نساجی و دیگر تیم‌ها برنده از زمین خارج شوند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: در مقابل پیکان حسین حسینی منجی این تیم شد. شاید اگر او نبود استقلال حتی به آن یک امتیاز هم دست پیدا نمی‌کرد. دروازه بان جوان اما با تجربه استقلال یکی از آماده‌ترین گلرهای حال حاضر فوتبال ایران است که حالا به یک نقطه امن برای استقلال تبدیل شده است و می‌توان در تیم ملی هم به او امیدوار بود.

وی در پایان و در خصوص شعارهایی که علیه بازیکنان داده شد و حتی به سوی ساپنیتو بطری هم پرتاب کردند گفت: با این روش جز اینکه تیم را به حاشیه ببرند اتفاق دیگری نخواهد افتاد. هواداران باید صبورتر باشند و ساپینتو هم باید هر چه زودتر نقاط ضعف تیمش را برطرف کند تا دوباره شاهد قدرتنمایی استقلال در لیگ باشیم. بنابراین از هواداران می‌خواهم آرامش خود را حفظ کرده، از تیم حمایت کنند تا استقلال بتواند به آنچه که می‌خواهد دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج