۱۲۴۳۲۱۳
۱۵۶۲
۱۵۶۲
پ

تهدید بازیکن مشهور و همسرش به رسوایی بزرگ

بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.

ورزش سه: بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.

فابریزیو کورونا در ایتالیا یک چهره مشهور رسانه‌ای است که از او به‌عنوان سلطان پاپاراتزی‌ها یاد می‌شود. در روزهای اخیر و بعد از جنجالی که مصاحبه فرانچسکو توتی درباره هسمرش ایلاری و پاسخ ایلاری از طریق وکیلش ایجاد کرد کورونا از این فرصت استفاده کرد تا به موجی رسانه‌ای دامن بزند.

او از طریق حساب اینستاگرامی خود حملاتی علیه توتی و همسرش انجام داد. کورونا ازجمله عکس زنی را منتشر کرد و مدعی شد حلقه سوم رابطه این فرد بوده است. این چهره رسانه‌ای همچنین فایلی صوتی را منتشر کرد که مدعی بود صحبت‌های این فرد است. یک زن در این فایل صوتی ادعاهایی تند علیه فرانچسکو توتی مطرح می‌کرد. کورونا مدعی شد شواهد دیگری هم در دست دارد که خیانت توتی را اثبات می‌کند.

تهدید بازیکن مشهور و همسرش به رسوایی بزرگ

وعده کورونا اما دست‌کم از طریق حساب اینستاگرامی او انجام نخواهد شد چرا که مدت کوتاهی بعد از انتشار این پست‌ها حساب او در این شبکه اجتماعی مسدود شد.

هنوز مشخص نیست کورونا شخصا حساب خود را مسدود کرده یا این کار از طرف اینستاگرام انجام شده است. سلطان پاپارازتی‌های ایتالیایی تا این لحظه خبری در این‌باره منتشر نکرده است. او صاحب یک آژانس خبری به نام آژانس آتنا است که می‌‌تواند ادامه موج خبری جنجالی را از آن طریق پی بگیرد.

تهدید بازیکن مشهور و همسرش به رسوایی بزرگ

امروز برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی شدند فرانچسکو توتی بعد از انتشار پست‌های جنجالی فابریزیو کورونا سعی کرده با او تماس بگیرد و خواهان حذف پست‌های او بشود. گفته می‌شود او یک فایل صوتی در اختیار دارد که صحبت‌های فرانچسکو توتی و درخواست او برای حذف پست‌های اینستاگرامی در آن شنیده می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار درباره رابطه جنجالی فرانچسکو و ایلاری توتی، برخی منابع خبری در ایتالیا مدعی شدند که توتی و همسرش برای رسیدن به یک توافق از طریق وکلای خود صحبت کرده‌ و نتیجه این مذاکرات مثبت بوده است. انتظار می‌رود به‌زودی جلسه‌ای بین توتی و ایلاری برگزار شود تا پیش از برگزاری جلسه دادگاه برای جدایی آنها دو طرف درباره مسائل مهم مثل حضانت فرزندان و تقسیم اموال به توافق دست پیدا کنند.

تهدید بازیکن مشهور و همسرش به رسوایی بزرگ

کورونا تصویری از صفحه پیام‌های مستقیم خود را منتشر کرد که عکس صفحه اینستاگرامی فرانچسکو توتی در آن دیده می‌شود و نشان می‌دهد توتی برای این پاپاراتزی پیامی مستقیم ارسال کرده است. کورونا در تصویری که منتشر کرد از انتشار متن پیام توتی خودداری کرده و تنها یک علامت سوال روی تصویر گذاشته. در ایتالیا گفته می‌شود این اقدام کورونا می‌تواند اخاذی تلقی شده و برای او بار حقوقی داشته باشد.

تهدید بازیکن مشهور و همسرش به رسوایی بزرگ

این پاپاراتزیِ ایتالیایی در یک پیام اینستاگرامی جنجالی نوشت:" پارادوکس اینجا است که کل ایتالیا درباره این زن و شوهر صحبت می‌کنند. ایلاری که خودش را مثل یک ملکه می‌داند می‌خواهد به من درس اخلاق بدهد. بله، همان کسی که شوهرش درباره او آن حرفها را زده بود. نقاب او بالاخره افتاد. مصاحبه ایلاری حمله‌ای از طرف او بود به همسرش؛ ایلاری می‌خواهد برای انتقام گرفتن از من همسرش را جلو بیندازد. او من را متهم کرده بود که همه خبرهایی که درباره آنها کار کرده بودم؛ از خودم ساخته‌ام. مردم باید بدانند که ازدواج این دو نفر اصلا از سر عشق و عاشقی نبود. ازدواجی که هدفش تنها منافع مشترک بود و بس. کسی که عاشق باشد خیانت نمی‌‌کند. من برای بچه‌هایشان متاسفم. من در کارم مثل یک پادشاه هستم و هفته آینده مطلبی مستند با عکس‌ها و فایل‌های واقعی منتشر خواهم کرد. فرانچسکو و ایلاری عزیز، وقت روشن شدن حقیقت رسیده. شما بودید که شروع کردید!"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج