۱۲۴۳۲۱۸
۲۸۶
۲۸۶
پ

ژاوی: مستحق باخت نبودیم

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست ۲-۰ برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.

ورزش سه: ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست ۲-۰ برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در آلیانز آرنا و از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان، 2-0 مغلوب بایرن مونیخ شد. بارسا در نیمه اول تیم بهتر میدان بود ولی در نیمه دوم با دو گل دقایق 51 و 53 لوکاس هرناندز و لروی سانه، قافیه را به میزبان باخت. این اولین شکست فصل بارسلونا بود.

ژاوی: مستحق باخت نبودیم

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، در پایان بازی گفت:« امشب بهتر از بایرن بودیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم. بایرن اما از شانس های خودش به بهترین شکل استفاده کرد. این تفاوت دو تیم در بازی امشب بود. شش یا هفت موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. گل اول بایرن روی اشتباه ما در یارگیری در درون محوطه جریمه بود. روی گل دوم هم باید یک نفر روی سانه خطا می کرد.»

ژاوی: مستحق باخت نبودیم

ژاوی ادامه داد:« نیمه اول کاملا در اختیار ما بود. نتیجه پایانی نشان دهنده اتفاقات واقعی درون میدان نیست اما لیگ قهرمانان همین است. اگر موقعیت‌های‌ گلزنی‌تان را از دست بدهید، تاوانش را پس خواهید داد. با وجود این باخت، در تیم نشانه های مثبتی دیدم. نتیجه پایانی منفی بود و باید از این شکست، درس های لازم را یاد بگیریم.»

ژاوی: مستحق باخت نبودیم

خطای مشکوک به پنالتی روی دمبله در نیمه اول:« همه دنیا پنالتی را دیدند ولی این موضوع دیگر تمام شده است. من هرگز در مورد داوری حرف نمی زنم.»

ژاوی در پایان گفت:« این یک قدم به عقب برای ماست. شایسته برد بودیم ولی با شکست به خانه بر می گردیم. شکستی که مستحقش نبودیم. بایرن به خاطر اشتباهات فردی ما برنده شد. باید یاد گرفت و به تلاش برای بهتر شدن ادامه داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج