۱۲۴۳۳۵۱
۴۰۴
۴۰۴
پ

رضایی: دعوت نشدن اسماعیلی‌فر جای توجیه ندارد

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم شانس اول قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: شیث رضایی درباره عملکرد پرسپولیس در شش بازی گذشته گفت: وقتی تیم صدرنشین است یعنی همه چیز خوب پیش رفته، ولی معتقدم پرسپولیس همچنان برای بهتر شدن جا دارد. امتیازهای چند بازی ابتدایی بسیار مهم است و خوشبختانه پرسپولیس تا اینجا نتایج خوبی گرفته و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. بدون شک پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ امسال است و امیدوارم هواداران در پایان فصل شاهد قهرمانی این تیم باشند.

وی در ادامه با اشاره به خریدهای پرسپولیس برای این فصل عنوان کرد: پرسپولیس سال قبل در  بحث یارگیری شرایط خوبی نداشت، ولی برای فصل جدید بازیکنانی را گرفت تا دقیقاً نقاط ضعفش را برطرف کند. خوشبختانه پرسپولیس از خط دروازه تا خط حمله بهترین نفرات را در اختیار دارد و عملکرد خوب باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات قطعاً نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس خواهد داشت.

رضایی در مورد درخشش لوکادیا در خط حمله پرسپولیس تصریح کرد: او با وجود اینکه از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشت، ولی نشان داد که مهاجمی حرفه‌ای و گلزن است. لوکادیا در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده است و قطعاً یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس محسوب می‌شود. از طرفی شیخ دیاباته هم یک مهاجم باتجربه و گلزن است و امیدوارم خط حمله پرسپولیس با وجود این دو بازیکن در هر بازی بدرخشد.

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی و کنار گذاشتن اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ در یک شرایط سخت و بدون ادعا تیم ما را به جام جهانی برد و حقش بود که در این تورنمنت روی نیمکت تیم ملی بنشیند. ما رفتار خوبی با این مربی نداشتیم، ولی امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم. در مورد کی‌روش هم باید بگویم که همه چیز در مورد عملکرد او در گذشته مشخص بوده و این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال گرفته.

پیشکسوت پرسپولیس راجع به دعوت نشدن دانیال اسماعیلی‌فر به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: او فصل گذشته جزو بازیکنان تأثیرگذار لیگ بود و امسال هم در چند بازی گذشته به خوبی خودش را ثابت کرد. نمی‌دانم چرا اسم این بازیکن در لیست تیم ملی نیست. دعوت نشدن اسماعیلی‌فر جای توجیه ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج