۱۲۴۲۹۹۸
۶۸۰
۶۸۰
پ

اسدی: استقلالی‌ها به دنبال تعطیلی لیگ بودند

هافبک پیشین پرسپولیس گفت: این وقفه لیگ برتر به ضرر پرسپولیس شد و دیگر تیم‌ها از این فرصت استفاده می کنند تا شرایط بهتری را پیدا کنند.

خبرورزشی: ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس در این فصل لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرورزشی اظهار داشت: بازی در مسجدسلیمان مقابل هواداران این تیم سخت است ولی پرسپولیس منطقی بازی کرد و مزد برتری خود را با پیروزی و کسب هر ۳ امتیاز گرفت. خط حمله پرسپولیس حالا زهردار است و می‌تواند در هر بازی گلزنی کند.

وی افزود: اگر چه در نیمه اول پرسپولیس با یک گل غافلگیر شد ولی به موقع به بازی برگشت و در همان نیمه اول این گل را جبران کرد و حتی یک گل دیگر هم به ثمر رساند که فکر می‌کنم آفساید نبود.

اسدی درباره لوکادیا مهاجم جدید سرخپوشان گفت: شرایط بسیار خوبی دارد و نقش اصلی خود را به خوبی ایفا می‌کند. پرسپولیس چنین مهاجمی‌را نیاز داشت تا دروازه‌ حریفان را به آتش بکشد. او یک گلزن است که چهارچوب دروازه را به خوبی می‌شناسد. البته فکر می‌کنم با اضافه شدن دیاباته خط حمله پرسپولیس تبدیل به یک توپخانه مرگبار قرمز می‌شود که هیچ تیمی‌نمی‌تواند سد راه آن شود.

هافبک اسبق پرسپولیس در پایان درباره تعطیلی لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی گفت: این وقفه لیگ فقط به ضرر پرسپولیس شد چرا که همه جوریه در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و همه بازی‌های خود را پیروز می‌شد ولی این تعطیلی باعث می‌شود تا سرخپوشان از شرایط خود کمی‌دور شوند. در واقع این تعطیلی به سود استقلال و دیگر تیم‌ها شد تا نقاط ضعف خود را برطرف کنند. در واقع فکر می‌کنم دیگر رقبای پرسپولیس بی صبرانه منتظر فرصت بودند تا لیگ تعطیل شود تا کمی‌خودشان را تقویت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج