adexo3
۱۲۴۳۴۸۸
۲۷۳
۲۷۳
پ

طباطبایی: حسینی، بهترین بازیکن استقلال است

لیگ به هفته هفتم که رسید متوقف شد تا در هشت مهرماه دوباره از سر گرفته ‌شود.

ایران ورزشی: لیگ به هفته هفتم که رسید متوقف شد تا در هشت مهرماه دوباره از سر گرفته ‌شود. در این مدت تیم ملی هم خودش را برای جام جهانی آماده می‌کند. تعطیلی تقریباً سه هفته‌ای که به گفته کارشناسان فوتبال به نفع هیچ تیمی نیست باعث می‌شود که تیم‌ها برنامه‌ریزی برای شروع مجدد لیگ داشته باشند. تیم استقلال هفته ششم را خوب تمام کرد تا تعطیلات به کام هواداران این تیم تلخ نشود، اما هنوز کاستی‌های زیادی هست که باید برطرف شود وگرنه رقبا براحتی می‌توانند سبقت گرفته و خودشان را به سکوی قهرمانی برسانند. هادی طباطبایی گلر سابق استقلال هم از همین کاستی‌ها صحبت می‌کند.

 شش هفته از لیگ برتر گذشته و استقلال در مکان سوم جدول قرار دارد، نظرتان در مورد این شش هفته‌ چیست و خصوصاً بازی آخر استقلال با نساجی؟

استقلال در بازی با نساجی بهتر بازی کرد و نتیجه خوبی هم گرفت، اما در کل این تیم نیاز دارد تا کیفیت تاکتیکی خود را بالا ببرد وگرنه در ادامه راه به مشکل می‌خورد.

خیلی‌ها بر این عقیده هستند که استقلال هافبک طراح ندارد و بزرگترین مشکل این تیم همین معضل است، شما حرف از مشکلات استقلال زدید، عقیده شما هم بر این است که مشکل نداشتن هافبک طراح است؟

مشکل استقلال فقط نداشتن هافبک طراح نیست بلکه این تیم در سه خط مشکل دارد و همان‌طور که گفتم نیازمند این است که کیفیت تاکتیکی خود را بالا ببرد. آقای ساپینتو هم باید برای اینکه در ادامه تیمش به مشکل برنخورد فکری به حال استقلال و کیفیت تاکتیکی تیم بکند.

شاید در این مقطع نیاز است که دستیار ایرانی ساپینتو به ایشان کمک کرده و گره از کار باز کند، اما خیلی‌ها معتقدند خسرو حیدری توانایی این کار را ندارد، نظر شما در این باره چیست؟

نه من اصلاً چنین نظری ندارم. سرمربی باید دستیارش را قبول داشته باشد. سرمربی باید در ابتدا خودش آن دستیار را انتخاب و قبول داشته باشد و نکته بعدی این است که پذیرای مشاوره‌های آن مربی باشد. اما به نظر می‌رسد که در مورد مربی ایرانی استقلال خواستند فقط یک عنوانی به او بدهند.

این روزها استقلالی‌ها بیش از اندازه خودشان را درگیر مباحث داوری کرده‌اند و بعد از هر بازی علیه داور بیانیه می‌دهند و شکایت هم می‌کنند. پرداختن به این مسأله به ضرر استقلال تمام نمی‌شود؟

وقتی تیمی با سختی گل می‌زند و شرایط بازی پیچیده می‌شود طبیعی است که همین مباحث داوری پیش می‌آید. باز هم تکرار می‌کنم برای اینکه این فشار از روی دوش استقلال برداشته شود باید سیستم تاکتیکی‌اش تغییر کند. چون در بازی که تیم‌ها مقابل استقلال بسته بازی می‌کنند این مسأله بیشتر هم خودش را نشان می‌دهد.

مثل تیم پیکان که خیلی بسته مقابل استقلال بازی کرد!

بله. تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و یا قدرتمند هستند قطعاً برای استقلال در ادامه فصل ایجاد دردسر می‌کنند و استقلال با این شکل بازی کردن نمی‌تواند در ادامه موفق باشد. من بازی‌های استقلال را با دقت تماشا کردم این تیم به حریف موقعیت زیاد می‌دهد حتی در مورد بازی با تیم‌های ضعیف هم این مسأله در مورد استقلال صدق می‌کند و تاکنون هم این گلر استقلال بوده که این تیم را نجات داده است و بهترین بازیکن استقلال تا به این لحظه مسابقات لیگ بوده است.

پس معتقدید که حسینی منجی استقلال بوده است؟

بله حسینی تا اینجای کار در چند نوبت تیم استقلال را نجات داده و بهترین سیوها را داشته است. اما استقلال باید مشکلش حل شود. موقعیت زیادی که در خط دفاع خود به حریفان می‌دهد در ادامه می‌تواند دردسرساز شود. تاکنون شش هفته از لیگ گذشته و بیست و چهار هفته دیگر باید استقلال در کوران مسابقات باشد و نیازمند است نقایص خود را رفع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج